ויראלי

ליהיא גרינר מתפוצצת: "בושה, זה צריך להיות לא חוקי"

ליהיא גרינר יצאה נגד הממשלה בעקבות היציאה לפגרת חורף: "זה עושה לי לא טוב בגוף. אני מרגישה שכל הזמן הזה הם היו בפגרה. כי מה הם עשו? מה הם עושים? בושה"
מערכת ice | 
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
על רקע הסערה והביקורות סביב פגרת החורף אליה יצאו בכנסת, שמגיעה בזמן שהחטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס והמתיחות בגבול הצפון בשיאה, כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר התפוצצה על הממשלה. 
בראיון שערכה גרינר ל"ערב טוב עם גיא פינס" היא התפוצצה על הממשלה בעקבות פגרת החורף. תחילה, אמרה ליהיא גרינר: "זה עושה לי לא טוב בגוף לגבי הפגרה הזאת. אני לא מבינה איך יכולה להיות פגרה בזמן כזה. אני חושבת שזה צריך להיות לא חוקי".
גרינר המשיכה ותקפה את חברי הכנסת שלטענתה לא עושים יותר מדי כשאמרה: "חוץ מזה שאני מרגישה שכל הזמן הזה הם היו בפגרה. ככה זה הרגיש, וכאילו עכשיו הם הולכים לפגרה מהפגרה, כי מה הם עשו? מה הם עושים? בחצי שנה (למלחמה) הם יוצאים לפגרה, כשהחטופים שלנו חצי שנה בשבי. וואו. אנשים מדהימים. באמת". בשלב זה גרינר יצאה בקריאות: "בושה, בושה, בושה".
כזכור, בחודשים הראשונים למלחמה גרינר החליטה לקחת צעד אחורה ונעלמה כמעט לחלוטין מהרשתות החברתיות. לאחר תקופה, חשפה גרינר את הסיבה לכך: "לא הייתי בטוב, הייתי בקיצון, מאז ה-7 באוקטובר. זה היה מטורף. הנשמה שלי לא יכולה הייתה לקבל את זה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה