ויראלי

מיה דגן על יועצו של בן גביר: "תמרור אזהרה לאלימות נגד נשים"

מיה דגן הגיבה הבוקר לתקרית שהתרחשה אתמול בכנסת, כאשר יועץ החקיקה של השר בן גביר כינה את היועצת של ח"כ מירב בן ארי "זבל" ו"מושתנת". דגן: "כשמדברים על תמרורי אזהרה לגבי אלימות נגד נשים, לזה בדיוק מתכוונים. חודש האישה שמח"
רוני שיינר | 
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
הוועדה לביטחון לאומי התכנסה אתמול לבקשת ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד), לדון בהחלטת המשרד לביטחון לאומי להפסיק את המימון ל"פורום מיכל סלה", העוסק במניעת אלימות נגד נשים והעניק עד היום הגנה למאות נשים וילדים. 
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לא נכח במקום, אך שלח מטעמו את יועץ החקיקה שלו, עורך הדין דוד בבלי, שהורחק מוועדה בנובמבר האחרון. הדיון התפוצץ תוך זמן קצר, לאחר שעו"ד בבלי התפרץ על ח"כ בן ארי. לאחר חילופי צעקות, הוא הוצא החוצה על ידי שומרי הכנסת.  

תוך יציאתו החוצה, הטיח עו"ד בבלי ביועצת של ח"כ בן ארי: "מי את בכלל, מפגרת". מחוץ לוועדה המשיך בבלי להטיח מילות גנאי באותה יועצת, כמו "אפס", "זבל" ו"מושתנת".  
השחקנית מיה דגן התייחסה הבוקר לדבריו של יועצו של השר: "ככה זה בדיוק מתחיל. כשיועץ החקיקה של בן גביר קורא לאישה "זבל מושתנת", ומסתבר שהורחק כבר בעבר מהוועדה. אני חושבת שכשמדברים על תמרורי אזהרה לגבי אלימות כלפי נשים, לזה בדיוק מתכוונים. חודש האישה שמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה