ויראלי

יעל בר זוהר חוזרת בתשובה? "מנותקים מטלפונים וממסכים"

השחקנית והמגישה הודתה: "את תופסת אותי בתקופה קצת עם כעס ושאלות שאין עליהן תשובות. בגדול, אני יכולה להגיד שאנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט. מנותקים מטלפונים וממסכים. לצערי, בגלל המצב הבריאותי של אבא הטלפון שלי בבית תמיד חייב להיות זמין כדי שאוכל להיות שם עבורו"
מערכת ice |  2
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
זה כבר לא כל כך סוד שהמגישה והשחקנית האהובה יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ מתחזקים בשנים האחרונות וחיים לצד הדת היהודית, גם אם לא באורח חיים דתי. בסשן של שאלות ותשובות באינסטגרם שלה, היא ענתה לעוקבים על ההתחזקות והאם זו חזרה בתשובה.
תחילה היא דווקא הודתה: "את תופסת אותי בתקופה קצת עם כעס ושאלות שאין עליהן תשובות. בגדול, אני יכולה להגיד שאנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט. מנותקים מטלפונים וממסכים. לצערי, בגלל המצב הבריאותי של אבא הטלפון שלי בבית תמיד חייב להיות זמין כדי שאוכל להיות שם עבורו, כמובן, אבל מתנתקת מכל השאר ומה שלא הכרחי".
על כך שבנה אורי חגג בר מצווה והתעטף בטלית: "זה מאוד מאוד מרגש אותנו, לפגוש את כל האנשים המדהימים שיש לנו בעם שלנו. כל הערבות ההדדית. היוזמות. זה אמיתי, מחזק אותי בימים הקשים האלה. אור בחושך".
על הבקשה של בנה: "אמא, קחי אותי לעילי. אני עדיין לא קולט, אולי זה יעזור לי. בחוץ גשם קר ומתחיל להחשיך אבל לנו לא אכפת. מתגעגעים ורוצים את עילי. עברו 100 ימים ועדיין לא מעכלים. עדיין כואבים. ומה עם המשפחות שהילדים שלהם בעזה? אלוקים תרחם עלינו. תעשה שיחזירו להם אותם להציל עוד את מי שאפשר",
עוד היא כתבה: "על המצבה של עילי כתבנו 'אל תרחם על המתים. רחם על החיים ומעל לכל – על אלו שחיים ללא אהבה'. רחם על המשפחות שהאהבה שלהן בעזה. רחם עליהם. עילי אתה בליבנו לנצח. בבקשה תשלח לנו מסרים שאתה בטוב למעלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מי זה מעניין השטויות האלו (ל"ת)
    אזרח 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ישתבח שמו בקרוב לכל התל אביבים וכל ישראל (ל"ת)
    משיח ביו דוד בדרך 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור