מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: "עם ישראל חי" מתפוצץ, עטרה אוריה מצדיעה למג"ב

הלהיט החדש של אייל גולן שטף את תחנות הרדיו השבוע, כבש את המקום הראשון ברשימת השירים המושמעים והביא את מבצעו לפסגה. חנן בן ארי ואריק אינשטיין בשלישייה. אלטון ג'ון, הביטלס ואדל מככבים
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
לאחר שבוע שבו הודח על ידי שלמה ארצי, אייל גולן חוזר למקום הראשון בדירוג השבועי של תחנות הרדיו. גולן הוא האמן הישראלי המושמע ביותר במהלך השבוע האחרון, ימי מלחמת חרבות ברזל, עם 693 השמעות. ארצי לא התרחק מהפסגה ממש, והוא מככב במקום השני עם 660 השמעות.
במקום השלישי, הזמר המנוח אריק אינשטיין ששומר על מקום של כבוד עם 585 השמעות בשבוע החולף. חנן בן ארי ושלומי שבת סוגרים את החמישייה הראשונה עם 514 ו-444 השמעות כל אחד. את דירוג השירים הישראליים פותח שירו של גולן, "עם ישראל חי", שמתפוצץ עם 242 השמעות לאורך השבוע. 
הרחק מאחור, הרביעייה הבאה: במקום השני חנן בן ארי עם "מולדת" ו-179 השמעות; ליאור נרקיס עם "אחינו כל בית ישראל" ו-145 השמעות; "חורף 23" של אודיה ואיזי עם 120 השמעות ועטרה אוריה עם השיר שהוציאה במיוחד עבור לוחמי מג"ב "לתמיד" שצבר 103 השמעות בשבוע החולף. 

בגזרה הבין-לאומית, בדירוג השירים המובילים ברדיו, Ordinary World של דוראן דוראן במקום הראשון עם 19 השמעות. White Flag של דיידו במקום השני אחת קצת פחות - 18 השמעות. All of Me של ג'ון לג'נד במקום השלישי עם 17 השמעות.
חולקים את המקום הרביעי והחמישי Viva Forever של הספייז גירלז ו-Eye in The Sky של הפרויקט של אלן פרסונס עם 16 השמעות. 
אלטון ג'ון הוא האומן הבין-לאומי המושמעים ביותר בישראל השבוע עם 112 השמעות, הביטלס הושמעו 110 פעמים, אדל עם 89 השמעות, קולדפליי עם 86 השמעות ואד שירן שמסכם את הרשימה עם 64 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה