מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: ברונו מארס ממשיך במומנטום ועלה לפסגה

לאחר שבשבוע שעבר פתח פער בפסגת ההשמעות של תחנות הרדיו, שמר גם השבוע איתי לוי על המקום הראשון עם השיר "את". גם השבוע המשיך אייל גולן להיות הזמר המושמע ביותר. לאחר ההופעה בפארק הירקון ביום חמישי ברונו מארס ממשיך במומנטום ועלה לראש ההשמעות של האומנים הבינלאומיים
מערכת ice | 
דירוג תחנות הרדיו (צילום shutterstock, B.M)

בדירוג תחנות הרדיו שמר שירו של איתי לוי "את" על הפסגה, שבוע נוסף עם 128 השמעות, לעומת 106 של לשירה של ענבל ביבי "אף פעם לא לבד", למקום השלישי עלה "תהמר עליי" של אודיה, נרקיס, עדן בן זקן ונסרין עם 93 השמעות. את המקום הרביעי תופס "לא תראה אותי בוכה" של עדן חסון עם 83 השמעות. את החמישייה הראשונה תופס שירה של אנה זק "כולם מזיזים" עם 82 השמעות.

בקרב האומנים הכי מושמעים, אייל גולן ממשיך לשמור על המקום הראשון עם 502 האזנות. שרית חדד שנייה עם 462 האזנות, עומד אדם שלישי עם 426 האזנות, עדן חסון רביעי עם 378 האזנות ואת החמישייה הראשונה סוגר שלמה ארצי עם 375 האזנות.

בקרב השירים הבינלאומיים, את המקום הראשון תופס שבוע שני ברציפות PAINT THE TOWN RED של דוג'ה קאט עם 34 האזנות. במקום השני DANCE THE NIGHT של דואה ליפה עם 29 האזנות, במקום השלישי AS IT WAS של הארי סטיילס עם 23 האזנות. במקום הרביעי BAD IDEA RIGHT של אוליביה רודריגו עם 22 האזנות, את החמישייה הראשונה משלימה שירה של ביונסה BREAK MY SOUL עם 21 השמעות.

בקרה האמנים הבינלאומיים המואזנים ביותר: ברונו מארס עולה למקום הראשון, אולי בזכות הופעתו ביום חמישי האחרון בפארק הירקון עולה למקום הראשון עם 152 השמעות, דואה ליפה במקום השני עם 121, קולדפליי עם 109, במקום הרביעי דיוויד גואטה עם 109 ואת החמישייה סוגר אד שירן עם 99 השמעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה