מדדים ומחקרים

יאיר לפיד מתכונן: "2024 תהיה שנת בחירות"

יו"ר האופוזיציה מתכנן לחזור ללשכת ראש הממשלה, ונראה מדבריו שהוא כבר לא זקוק לאנשי המחאה. "הממשלה הזו בדרך להתפרק ויש לזה את כל הסימנים. הניסוי נכשל"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
"2024 תהיה שנת בחירות", פוסק יאיר לפיד בריאיון שקיים בסוף השבוע האחרון עם ישי כהן ב"כיכר השבת". יו"ר האופוזיציה שמחזיק כעת במפלגה השנייה בגודלה בכנסת (24 מנדטים), הדרדר מעט בסקרים כאשר יריבו בני גנץ עוקף אותו עם "המחנה הממלכתי". בכל זאת, הוא ממשיך להאמין שיחזור ללשכת ראש הממשלה אותה עזב בתחילת השנה שעברה.
"אני מקווה מאוד", ענה לפיד לשאלה האם בסוף שנת הבחירות שהוא חוזה, הוא ישוב ללשכת רוה"מ. "מקווה וגם מעריך. זו החלטה של הבוחר הישראלי". 
 

כהן אמר ללפיד שהרי אין לאף אחד מחברי הקואליציה סיבה לפרק את הממשלה הזו, כי אין להם אלטרנטיבה אחרת. לפיד אמר כי "אם כך אז גם הממשלה שלי לא הייתה מתפרקת. ממשלות בסוף דרכן, יש להן כמה תופעות קבועות שכולנו מכירים: סיעות מחרימות הצבעות, ח"כים בודדים עושים מה שמתחשק להם...הח"כים בליכוד מתחילים להתנהל כמו בפריימריז. זה מן ריטואל מאוד קבוע של שנת בחירות, והדברים האלו קורים היום."
לפיד אמר כי זו "ממשלה לא סבירה עם אנשים לא סבירים", והוסיף בהמשך כי "הניסוי הקרוי ממשלת ימין על מלא, נכשל לחלוטין. נכשל לא ברמה הערכית, אלא ברמה התפקודית."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כך
    איש 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמר הטיפש אפס אחד גדול כלומניק
    סגור
  • 2.
    לפיד
    א 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האפס את זה מענו מזמן רק תגיד לי למה המהשלה תתפרק די לשקרים שלך איש קטן ועלוב
    סגור
  • 1.
    חוסר מודעות עצמית
    אסף 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד אמר כי זו "ממשלה לא סבירה עם אנשים לא סבירים"/"מקווה וגם מעריך. זו החלטה של הבוחר הישראלי". יהיר לפיד...רק אתה סביר.אתה מקווה או מעריך...חחח
    סגור
  • לפיד - כבר נוכחת שאתה יכול הכבוד - תהיה חזק העם איתך. (ל"ת)
    איתי 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור