מדדים ומחקרים

דריו הלת' ברבעון חזק: גידול רבעוני רצוף בהכנסות

חלוצת הבריאות הדיגיטלית הציבה גידול רבעוני רצוף בהכנסות ל-7.07 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים, פרסמה היום תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2023 וסיפקה עדכון תאגידי ומסחרי.
  
  • גידול רבעוני רצוף בהכנסות ל-7.07 מיליון דולר
  • שיפור רציף בשיעור הרווח הגולמי ל-44.8% ברבעון הראשון של 2023, גידול בהשוואה ל-40.1% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2022
  • הרווח הגולמי Non-GAAP היווה 60.1% מההכנסות ברבעון הראשון של 2023, גידול בהשוואה ל-58.1% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2022
  • צמצום השימוש במזומנים לפעילות שוטפת ברבעון הראשון ל-4.76 מיליון דולר בלבד
  • ירידה נוספת בהפסד התפעולי ל-12.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023, בהשוואה ל-15.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022, ו-12.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023
  • יתרות מזומנים לסוף הרבעון הראשון של 2023 הסתכמו ב-38.8 מיליון דולר
  • יתרות מזומנים פרופורמה לסוף הרבעון הראשון של 2023, לרבות התקבולים מההנפקה הפרטית ומיחזור ההלוואה הסתכמו ב-61 מיליון דולר

"במהלך הרבעון הראשון, המשכנו לשפר את הפרופיל הפיננסי של החברה, באמצעות מינוף הביקוש הגובר לפתרונות בריאות דיגיטליים בשווקי המעסיקים ותוכניות הבריאות", ציין ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "המשכנו לייצר צמיחה רציפה בהכנסות, שיפרנו את הרווחיות הגולמית והקטנו את ההוצאות התפעוליות בזמן שהמודל העסקי החדש שלנו מתבסס. השינוי האסטרטגי ממשיך להניב תוצאות, הורדנו את ההפסד התפעולי וההפסד הנקי ב-21.8% וב-21.6% בהתאמה, בהשוואה לרבעון הראשון של 2022, מה שמשקף את הרווחיות הגבוהה יותר של הערוץ המסחרי.
"ההכנסות ממגזר ה-B2B המשיכו לעלות, והיוו כ-70% מסך ההכנסות שלנו במהלך הרבעון הראשון, גידול לעומת 56% בתקופה המקבילה אשתקד. אנו מאמינים כי הגידול בנתח ה-B2B מסך ההכנסות משקף מגמות שהולכות וגדלות בשוק, ומייצג העדפה לפתרון פלטפורמת הבריאות הדיגיטלית היחידה והמשולבת של דריו לניהול מגוון מחלות.
"שמחנו מאוד להשלים הנפקה פרטית מוצלחת של מניות בכורה המירות, במקביל למימון מחדש של מסגרת האשראי, אשר יחד מאריכים את תקופת הנזילות באופן משמעותי עד לקראת סוף 2025. אנו מאמינים כי האסטרטגיה שלנו עובדת, ועם המאזן החזק שלנו והירידה המשמעותית בקצב שריפת המזומנים, אני מאמין שדריו ממוצבת היטב כדי להוביל את שוק פתרונות הבריאות הדיגיטליים המשולבים". סיכם רפאל.
"אסטרטגיית השותפויות שלנו נמשכת עם הצטרפות  American Well Corporation ((Amwell, פלטפורמה מובילה למתן טיפול דיגיטלי, אשר תשלב את הפתרון הקרדיו-מטבולי שלנו בהצעה שלה ללקוחותיה", אמר ריק אנדרסון, נשיא דריו. "ההסכם שלנו עם Amwell מייצג הזדמנות משמעותית עבור דריו, עם בסיס לקוחות של כ-2,000 תוכניות בריאות ובתי חולים שמגיעים ליותר מ-90 מיליון בני אדם. Amwell מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של מערכות יחסים אסטרטגיות הכוללות את  Sanofi US Services, Inc., CVS Pharmacy Inc., Virgin Pulse, Inc., Solera Health, Inc. ואתAlliant Insurance Services Inc., , אשר אנו מאמינים מזהים את הערך של דריו עבור לקוחות תוכניות הבריאות והמעסיקים. אנו מאמינים כי מערכות יחסים אלו יאפשרו לנו להמשיך ולהאיץ את החדירה לשוק ולהניע את צמיחת ההכנסות בשנה זו ובעתיד.
אנו נרגשים מאוד מתוצאות המחקר הראשון שנערך על ידי Sanofi, אחד המחקר הגדולים והקפדניים ביותר שנערכו בתחום הבריאות הדיגיטלית עם שימוש בפתרון של דריו. ככל שתעשיית הבריאות הדיגיטלית מתבגרת, שותפינו במיוחד תוכניות הבריאות, דורשים רמות גבוהות יותר של הוכחות. המחקר הציג ירידה מובהקת סטטיסטית בניצול שירותי הבריאות והפחתה של 23.5% באשפוזים. אנו מאמינים שתוצאות אלו תהיינה בעלות ערך רב למאמצי המכירה שלנו ללקוחות שמבקשים להפחית עלויות בסביבה מאקרו-כלכלית מאתגרת זו.
סיימנו את הרבעון הראשון עם חוזים חתומים בשווי של 67 מיליון דולר, עלייה מתונה בהשוואה לרבעון הרביעי של 2022 מכיוון שהתחלנו לאחרונה את מחזור המכירות של 2024 למעסיקים, ועדיין לא שיקפנו שווי חוזה כלשהו עבור Amwell. אנו ממשיכים לבנות עסק B2B חזק שאנו מאמינים שהוא מותאם אסטרטגית לדרישות המעסיקים ותוכניות הבריאות וצופים כי נמשיך לראות צמיחה חזקה כתוצאה מהיסודות שבנינו", סיכם אנדרסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה