מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו מתפוצץ עם הכנסות עתק, מאסק נושף בעורפו

דיוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": הצמרת הגבוהה מתפוצצת כאשר כל חמשת המובילים רשמו הכנסות עתק. ברנאר ארנו שומר על הפסגה אחרי שהכניס השבוע -5.9 מיליארד דולר, מאסק נושף בעורפו, בזוס שלישי, ומה קורה בקרב בין ביל גייטס ללארי אליסון?
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר החמישייה הראשונה רושמת הכנסות מטורפות השבוע. ברנאר ארנו שומר על הפסגה כאשר רשם השבוע הכנסות מטורפות של לא פחות מ-5.9 מיליארד דולר, כשהונו מוערך כעת ב-207.1 מיליארד דולר.
אילון מאסק ממשיך לנשוף בעורפו של ארנו, כאשר רשם השבוע הכנסות של 2.4 מיליארד דולר, והונו האישי מוערך כעת על פי מגזין פורבס ב-187.3 מיליארד דולר. במקום השלישי ברשימה נמצא מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שהכניס השבוע לכיסו ג הוא סכום מטורף של 3.8 מיליארד דולר, והונו מוערך כעת בסכום של 123.1 מיליארד דולר.
מיד אחרי בזוס נמצא המיליארדר שאחרי תקופה ארוכה, חזר לאחרונה ובגדול לרשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם, כשהונו מוערך כעת ב-108.5 מיליארד דולר, זאת לאחר שהכניס בשבוע האחרון לכיסו 2.2 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי מגזין פורבס הוא לא אחר מאשר ביל גייטס, שהכניס לכיסו השבוע סכום של 1.4 מיליארד דולר, והונו מוערך כעת ב-107.8 מיליארד דולר, כשהוא ממש צמוד במרוץ לאליסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזכות מי!
    אנצי! 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שאומר שהוא נהיה עשיר בגלל עבודה קשה,ישר תשאל אותו:עבודה קשה של מי-דון מרקיז!
    סגור