מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו רושם הפסדי ענק, מאסק יחזור לפסגה?

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והביא איתו הפתעות כאשר ברנאר ארנו, ששומר על הפסגה, הפסיד סכומי עתק, לעומת מאסק שרשם שבוע מצוין. לארי אליסון חוגג, ומה עשה ג'ף בזוס?
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והביא איתו לא מעט דרמות בצמרת העולמית. ברנאר ארנו, האיש הכי עשיר בעולם כיום, שומר על הפסגה, זאת למרות שהפסיד בשבוע האחרון לא פחות מ-1.7 מיליארד דולר, כשהונו מוערך כעת ב-210 מיליארד דולר.
מי שרושם שבוע חזק במיוחד הוא אילון מאסק, שניצב במקום השני עם הון מוערך של 194.1 מיליארד דולר, כאשר הוא רשם רווחים נאים במיוחד של 785 מיליון דולר. במקום השלישי ברשימה ניצב המיליארדר ג'ף בזוס, שהכניס השבוע לכיסו 30 מיליון דולר, והונו ממוערך כעת ב-119 מיליארד דולר.
במקום הרביעי ברשימה ניצב לארי אליסון, שממשיך את התקופה החלומית שלו כאשר רשם את הרווחים הגדולים ביותר מבין חמשת עשירי העולם בדמות 2.5 מיליארד דולר, כשהונו האישי מוערך כעת ב-113.4 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא ביל גייטס, שהכניס לכיסו השבוע 196 מיליון דולר, כאשר הונו מוערך כעת ב-105.8 מיליארד דולר. למעשה, מלבד ארנו, כל שאר עשירי העולם רשמו הכנסות יפות מאוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניין
    הומלס 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משעממם
    סגור