מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: חג מאוד לא חגיגי בסטרימינג

סרטי חג המולד בלטו בצמרת הסרטים הנצפים בשירות הסטרימינג הגדול בעולם – גם בישראל – אך נתוני הצפייה לא היו מעודדים מבחינת החברה
יאיר מור | 
חג המולד (צילום Istock)
סרטי חג מולד שלטו בנטפליקס בשבוע שעבר עם פתיחת עונת החגים בחו"ל – אך האווירה החגיגית נשארה בתוך הסרטים ולא עברה לנטפליקס עצמה, מכיוון שאף סרט לא השיג רייטינג מרשים או אפילו ראוי לציון.
הסרט היחיד שהתקרב ל-50 מיליון שעות צפייה שבועיות בעולם היה "סלמברלנד: ארץ החלומות", שהשתבץ במקום הראשון בעולם והשלישי בישראל; במקום השני בעולם והראשון בישראל התברג "יומנה של נואל" עם פחות מ-40 מיליון שעות צפייה; במקום השלישי בעולם והשני בישראל, עם בקושי מעל 20 מיליון צפיות, "השחייניות"; סרט האקשן הפולני "מערך שיעור" כבר הסתפק בפחות מ-20 מיליון שעות צפייה ובמקום החמישי בעולם והשביעי בארץ; ואת החמישייה העולמית סגר "הפלא" עם 16 מיליון שעות צפייה בלבד, והמקום הרביעי בישראל.
החמישייה השנייה, כאמור, צבועה כולה בצבעי שלג ועץ אשוח עם נורות צבעוניות מהבהבות: "חג מולד בלתי נשכח" במקום השישי בעולם והתשיעי בישראל; "חג מולד איתך" במקום השביעי בעולם והעשירי בישראל; ו"חג המולד בחווה" במקום השמיני בעולם. בישראל התברג סרט חג מולד נוסף – "בחזרה לכריסמס קריק" – למקום החמישי, ו"כריסמס בארמון" במקום השמיני.
את העשירייה העולמית סוגרים "אנולה הולמס 2" ו"שירת סרטני הנהר" – שכפי שציינו בשבוע שעבר, כרגע אין לו שם רשמי בעברית והוא לא זמין לצפייה בישראל, אך זהו שמו העברי של הספר רב-המכר מ-2020 עליו הוא מבוסס.
סרט נוסף שנמצא בעשירייה המקומית ואינו בשתי העשיריות בעולם הוא "Medieval".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה