מדדים ומחקרים

האם חתולים שחורים בעצם מביאים מזל טוב? תתפלאו

סקר חדש חושף שהסטיגמה סביב חתולים שחורים כנראה פשוט לא נכונה, היות ורבים מאמינים שהחתול השחור לא רק מביא מזל טוב אלא גם הרבה אושר
מערכת ice |  4
חתול שחור (צילום ויקיפדיה)
אחת האמונות הטפלות המוכרות ביותר בארץ ובעולם גורמת לרבים להאמין שחתול שחור מביא למזל רע. אבל, סקר חדש בקרב 2,000 אמריקאים חושף שבעלי חיות מחמד דווקא מאמינים שחתולים שחורים מביאים מזל טוב ושאינם מאד שונים מכל חתול אחר. 
בקרב הנשאלים התברר כי רק כ-21% מאמינים שחתולים שחורים באמת מביאים מזל רע ו-41% מאמינים שהם מביאים מזל טוב. הסטיגמה היחידה סביב החתול השחור שכן נותרת איתנה, אך אולי לא מוכרת לרבים, היא זו שטוענת כי חתולים שחורים הם חיה "דברנית" למדיי.
מתברר כי 48% מבעלי חתולים שחורים דיווחו שאכן החתול שלהם "דברן" ועושה הרבה רעש. בעלים נוספים דיווחו שהחתול שלהם מאד חביב וסקרן - ממש כמו כל חתול אחר. 
הסקר בדק גם את הבעלים עצמם ולא רק את הסטיגמות סביב החתולים השחורים. מתברר כי הבעלים דיווחו שאינם מעדיפים באופן מובהק את הצבע השחור כשזה מגיע לבעלי חיים.
יתרה מכך, כשזה מגיע לאישיות הבעלים, כ-40% תיארו את עצמם בתור ביישנים מאד ואפילו קצת מוזרים. כמו כן, מתברר כי רבים מהם אוהבים מאד את חג ליל כל הקדושים, אשר לא פעם מזוהה עם מכשפות וחתולים שחורים.
צד מעט יותר קודר לבחירתם של הבעלים הללו לאמץ חתולים שחורים מתגלה כאשר אחוז לא קטן מהם מדווח שהוא לא מרשה לחתול לצאת מחוץ לבית, מחשש שיקרה לו משהו בגלל הסטיגמה סביב חתולים שחורים. למרות כל אלו, מעל ל-75% דיווחו כי אימוץ החתול שיפר את חייהם משמעותית ולחיוב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האם אנשים שחורים מביאים מזל טוב?
    . 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בסך הכול בדיחה
    סגור
  • 3.
    תחול שחור
    דון 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למען האמת כשהיתול שלי השחור רואה את הבוס שלי הוא יורק פעמים אתם מבינים
    סגור
  • 2.
    חתולים הם חמודים
    שירה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חתולים הם חיה אלוהית בכל דרך וצבע, כל השטויות על מזל רע פשוט לא נכונות
    סגור
  • 1.
    חתול שחור כהגנה
    הילה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חתולים שחורים....שומרים עלינו מכל רע. שדים. עין רעה. בריאות......סמל הגנה. אצלי רק חתולים שחורים מעל 40 שנה...וטפו טפו.......הגנה מושלמת. תנסו !!!!!
    סגור