מדדים ומחקרים

מחקר חדש חושף את הדרכים הטובות ביותר להשיל משקל

בסקירה חדשה של כמעט 2,500 חברי "שומרי משקל", מחברי המחקר בחנו את האסטרטגיות שהלקוחות המצליחים ביותר של החברה השתמשו בהן, כדי להימנע מעלייה במשקל לאחר השלמת תכנית הרזיה ארוכת טווח
מערכת ice | 
הרזייה מתחילה במוח (צילום freepik)
מחקר חדש חושף את הדרכים הטובות ביותר שבהן אנשים יכולים לשמור בהצלחה על המשקל שלהם, לאחר שהעלו כמה קילוגרמים. בסקירה חדשה של כמעט 2,500 חברי "שומרי משקל", מחברי המחקר בחנו את האסטרטגיות שהלקוחות המצליחים ביותר של החברה השתמשו בהן, כדי להימנע מעלייה במשקל לאחר השלמת תכנית הרזיה ארוכת טווח. כל החברים הללו ירדו בממוצע 57.9 קילו ושמרו על המשקל הזה במשך יותר משלוש שנים.
באמצעות שאלונים נרחבים, הצוות סקר את ההתנהגויות, המטרות, ההצלחות והכישלונות של כל אדם בין 2019 ל-2020. הצוות חילק את האנשים הללו לשלוש קבוצות. כמעט מחצית (48%) שמרו על הירידה במשקל ("יציב"), בעוד ש-29% דיווחו על עליות וירידה ("עלייה-ירידה") ו-23% העלו בהדרגה את המשקל שירדו בחזרה ("עלייה"). מחברי המחקר מציינים שכמעט 95 אחוז מהמשתתפים היו נשים וגילם הממוצע היה 60.
האסטרטגיות המוצלחות ביותר לשמירה על ירידה במשקל כללו "רישום קלוריות; הגדרת יעד קלוריות; שקילה עצמית ומעקב אחר משקל; ותרגיל מעקב". בהשוואה לקבוצה שעלתה בחזרה במשקל, המשתתפים בקבוצת "עלייה-ירידה" הצליחו להוריד את המשקל בדרכים הבאות: חידש מאמצי הירידה במשקל לאחר כמות קטנה יותר של עליה, מאמצי הרזיה מתמשכים ארוכים יותר, עיסוק בשקילה עצמית תכופה יותר, ניטור עצמי ודיאטה בריאה, שימוש במנגנוני התמודדות פסיכולוגיים יותר, כמו חיזוק עצמי, פתרון בעיות וארגון מחדש של מחשבות שליליות. בעוד שנסיגה במהלך מסע הרזיה היא טבעית, חוקרים אומרים שחשיבה על כך בצורה הנכונה עושה את כל ההבדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה