מדדים ומחקרים

הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל: זה הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai,  המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי חושפת כי הנושא המדובר של השבוע הוא הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל. הנושא אוזכר 189,980 פעמים ברשתות החברתיות וזכה ל-93,235 תגובות ו-1,879,508 לייקים

מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ MARC ISRAEL SELLEM/POOL, מרים אלסטר, freepik)
חברת MIG Ai,  המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מציינת כי הנושא החם של השבוע הוא הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל. על פי ממצאי הניתוח מידע תקשורתי שערכה חברת MIG Ai, נרשמו 18,017 אזכורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו ואילו בעיתונות הכתובה נרשמו 611 אזכורים. 
עוד ציינה חברת הניטור והניתוח כי באתרי החדשות הנושא אוזכר 5,378 פעמים ואילו ברשת החברתיות הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל אוזכר 189,980 פעמים עם 93,235 תגובות ו-1,879,508 לייקים.
ברשת החברתית "פייסבוק" הפוסט אשר עסק בנושא הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל וכלל לא מעט תגובות ולייקים הוא הפוסט של צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13.
 
בפוסט כתב יחזקאלי לעוקביו ברשת החברתית: "הגנה אווירית ישראלית במיטבה בפני המתקפה האיראנית. ישראל הגנה גם על הר הבית. ומדינות סוניות כמו ירדן סעודיה והאמירויות הוכיחו הערב מי האוייב האמיתי שלהם. כל המתקפה האיראנית הערב היא המשך של ה 7 לאוקטובר, דרך המלחמה המדודה עם חיזבאללה וירי החותים". 
יוסף חדאד, הפעיל החברתי ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" פרסם פוסט בנושא הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל ב- "אינסטגרם" אשר זכה ללא מעט לייקים, תגובות ושיתופים ברשת החברתית.
בפוסט כתב: "איראן הפכה לבדיחה של העולם הערבי. יום אחרי המתקפה הכושלת של איראן לישראל והרשתות הערביות פשוט צוחקות על איראן... אתם חייבים לראות את זה בעצמכם". לצד דברים אלו, צירף חדאד לעוקביו מקבץ סרטונים שבהם ניתן לראות כיצד העולם הערבי לועג לישראל על אופן התנהלותה מול איראן. 
גם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) נושא הדיפת המתקפה האיראנית על ישראל זכה ללא מעט אזכורים. הציוץ שזכה למספר גבוה של שיתופים, תגובות ולייקים הוא הציוץ של העיתונאי אלמוג בוקר אשר כתב: "אם לא נגיב באיראן, נקבל בדיוק את מה שקיבלנו מעזה בשבעה באוקטובר. זאת לא צריכה להיות עוד תגובה, זאת חייבת להיות תגובה שהאיראנים לא ישכחו לעולם".
 
ציוץ נוסף אשר זכה ללא מעט תגובות ולייקים ברשת החברתית הוא הציוץ של חיל האוויר הישראלי. בציוץ נכתב: "לאחר יירוט האיומים ששוגרו לעבר מדינת ישראל ביחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות - הטייסים והמטוסים חוזרים לבסיסי חיל-האוויר. ממשיכים לשמור על בטחון מדינת ישראל, מול כל איום". לצד הציוץ, צורפו מספר תמונות המתארות את אופן פעילות חיל האוויר מול תקיפת איראן. 
 
ברשת החברתית "טיקטוק" הסרטון אשר זכה ללא מעט תגובות ולייקים הוא הסרטון של כאן 11 ובו הופיעה השחקנית קרן מור. מור אשר מגלמת את כוכבה מהסדרה "קופה ראשית" המשודרת בכאן 11, ביצעה את הדמות המשעשעת והתייחסה לתקיפת איראן על ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה