נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחום ההובלה: בקרוב נוכל להעביר סחורות מדובאי לחיפה?

חברת טראקנט הודיעה על חתימת הסכם עקרונות שיעקוף את איום החותים מתימן על נתיבי השייט והסחר ויוזמת הקמת גשר יבשתי מנמל דובאי לנמל חיפה במסגרת הסכם זה הדרך תחובר בין דובאי דרך ירדן וסעודיה ועד לנמל חיפה
מערכת ice |  1
ייצוא וייבוא סחורות (צילום pixabay)
חברת טראקנט הודיעה אמש כי חתמה על הסכם עקרונות להקמת נתיב יבשתי בין נמל דובאי לנמל חיפה דרך סעודיה וירדן במטרה להתגבר על איום החותים מתימן. במסגרת ההסכם תחובר דרך יבשתית בין המדינות, זאת כדי שמשלוחי מטענים וספקי שירות הובלה יוכלו לעבור דרך הנתיב של טראקנט.
במסגרת שיתוף פעולה מהפכני זה יכללו שירותי טראקנט למשתמשי נתיבי הגשר היבשתי אוטומציה של הובלת מטענים ויאפשר מעקב בזמן אמת אחר המשאיות ומצב המשלוחים וחישובי מחירי ההובלה לכל משלוח. הצדדים סיכמו כי כל המטענים והחברות שישתמשו בדרך זה תעשה באופן בלעדי על ידי חברת טראקנט בלבד.

חנן פרידמן מנכ"ל טראקנט, מסר: "הנתיב בין אסיה לאירופה דרך ישראל וההיפך מהווה פריצת דרך משמעותית שהנה בתוצאות הסכמי אברהם לקידום הסחר והאצת הצמיחה הכלכלית במזרח התיכון, זאת לצד הפיכתה של ישראל לצומת בינלאומית חשובה מתוקף מיקומה האסטרטגי. האיום הביטחוני על הסחר בים האדום מחייבים אלטרנטיבה יבשתית בטוחה הפועלת בסטנדרט גבוה ומחיר תחרותי. הטכנולוגיה של טראקנט תייעל את השילוח באופן שיבטיח עמידה בדרישות בכל המדינות בהן יעבור המטען לרבות משרד הביטחון הישראלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה בחקירה
    א.ח 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעקבות מידע מהותי בנוגע לעברו שהוסתר מהציבור על המנכ״ל
    סגור