נדל"ן ותשתיות

21 דונם ב-115 מיליון שקל: האם זו ההבטחה הנדל"נית של הדרום?

חברת הנדל"ן YUKA PARK תקים מתחם לתעשייה בשימושים מעורבים באשקלון בהיקף של כ-50,000 מ"ר. היקף ההכנסות הצפוי יעמוד על חצי מיליארד שקל. המנכ"לית חוה מיכאלי: "העיר הופכת למטרופולין עם תוכניות פיתוח רבות למגורים, תעסוקה ונופש"
מערכת ice |  2
אשקלון (צילום גרשון אלינסון פלאש90)
חברת YUKA PARK העוסקת בייזום, בנייה ושיווק של מתחמי תעשייה רב שימושיים ברחבי הארץ, רכשה ביחד עם  חברת סינקו מקבוצת סי גרופ,  קרקע של 21 דונם, מבעלי קרקע פרטיים בפריים לוקיישן באזור התעשייה הצפוני של אשקלון, הסמוך לשכונת עיר היין. החברה שילמה על הקרקע כ-115 מיליון שקלים לפני מע"מ.
על הקרקע שנרכשה, החברה מתכוונת להקים מתחם תעשייה מעורב שימושים לתעשייה קלה, מסחר, מלאכה ואחסנה. הפרויקט יבנה בהיקף של כ-50,000 מ"ר ויכלול 3 קומות: קומת קרקע ועוד שתי קומות מעליה. הפרויקט מתוכנן באופן פונקציונלי כאשר בכל הקומות במתחם קיימת גישה מרווחת ונוחה של משאיות ליחידות לפריקה וטעינה. היחידות משלבות אולמות מסחר ותצוגה וכן שטחים לתעשייה. 
 



בפרויקט ישווקו יחידות בגדלים שונים של 150-300 מ"ר, המיועדות לבעלי עסקים, משתמשי קצה ומשקיעים. החברה מעריכה כי  היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-500 מיליון שקל והיתר הבניה צפוי להתקבל בעוד כשנה. את הקונים בעסקה ליוו משרד עוה"ד גולדפרב זליגמן ומשרד עוה"ד גינדי כספי ואת המוכרים ליווה עו"ד שאול צור. 


חוה מיכאלי מנכ"לית יוקה פארק (צילום: באדיבות יוקה פארק)
​רק בשנה האחרונה ולמרות חוסר הוודאות במשק ועליית הריבית, רכשה החברה קרקעות להקמת ארבעה מתחמי תעשייה רב שימושיים נוספים בעפולה, באר שבע, אופקים ואשקלון. לחברה שותפויות עם חברות נדל"ן מובילות במשק דוגמת קרסו, קבוצת יובלים ועוד. החברה מתמקדת ברכישת קרקעות להקמת פרויקטים עבור מתחמי תעשייה רב שימושיים הנמצאות בסמיכות לשכונות מגורים מתוך הבנה כי תעסוקה ומסחר נדרשים היום במרחק קצר ובקרבת מגורים וכי קיים מחסור משמעותי בבנייה בתחום.


היתר הבניה צפוי להתקבל בעוד כשנה. יוקה פארק אשקלון (צילום: n3dreal) 
חוה מיכאלי, מנכ"לית YUKA PARK ציינה כי: "אנו מאמינים בצורך במתחמי תעשייה רב שימושיים בכל הארץ ושואפים להקים בית לעסקים במתחמים כאלה בכל עיר גדולה.  מתחמים רב שימושיים הם העתיד של התעשייה בישראל, מאחר שהם בנויים באופן ורסטילי ויודעים להוות בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד. אשקלון הופכת אט אט למטרופולין בדרום הארץ עם תכניות פיתוח רבות למגורים, תעסוקה ונופש".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא בעיר היין . (ל"ת)
    חיים 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לדעתי לא לתעשיה כן לקריית אומנות
    אורה 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי בתוך שכונת עיר היין יהיה איזור תעשיה קלה? הרי זה יפריע לאיכות חייהם של התושבים גם אים זה תעשיה קלה ובתי מלאכה לא נראה לי שז לא היפגום באיכות החיים מבחינת רעש זיהום אוויר וכו אולי היה טוב אים היו מקימים שם מרכז אומנים שבו יש בתי מלאכה שמייצרים ובונים אומנות מכל הסוגים שייקרא תעשיית האומנים עיר היין וזה יהיה אטרקציה תיירותית וגם תעשיה של אומנות וזה יהיה ממש יפה
    סגור