נדל"ן ותשתיות

מעצב העל מוכר את הדירה במנהטן: זה הסכום שדורש

דירת שני חדרים במלון פייר בשדרה החמישית, המשקיף לסנטרל פארק, מוצעת למכירה ב-1.775 מיליון דולר. הדירה של איב סן לורן עומדת למכירה, ולא תאמינו כמה ארונות יש בה
מערכת ice | 
איב סן לורן (צילום מתוך יוטיוב)
דירת פאר בניו יורק, שהייתה בעבר בבעלותו של מעצב האופנה המפורסם איב סן לורן, מוצעת למכירה בסכום עתק של 1.775 מיליון דולר. דירת שני החדרים, שגודלה 56 מ"ר, שוכנת במלון פייר המשקיף לסנטרל פארק.
המעצב הצרפתי, שמת בשנת 2008 בגיל 71, רכש את הדירה בשנות ה-70 של המאה הקודמת יחד עם שותפו פייר ברז', שמת כתשע שנים אחריו. בני הזוג, שהיו גם שותפים מקצועיים והקימו את חברת האופנה הצרפתית איב סן לורן אי שם ב-1961, החזיקו בשתי דירות נוספות באותה הקומה, שאוחדו בהמשך לדירה אחת גדולה יותר.

הדירה השלישית לא צורפה לשתיים האחרות מכיוון שהשניים הבינו שאינם מבלים מספיק זמן בניו יורק בכל שנה כדי להצדיק איחוד של שלוש דירות, זאת לדבריו של מדיסון קוקס, מנהל העיזבון ומי שהיה נשוי לברז' לפני מותו.
את הדירה המאוחדת מכרו בני הזוג בשנת 2007 בסכום של 7.5 מיליון דולר, אך במקביל שמרו על הדירה הקטנה יותר. עוד צוין כי לדירה תקרות גבוהות, אמבטיית שיש ומטבחון. על אף הגודל הצנוע יחסית של הדירה, היא כוללת שלושה ארונות לצד חדר ארונות נפרד, זאת כיאה למעצב על מסוגו של סן לורן.
 
כמו כן, הדירה הגדולה יותר מוצעת גם היא למכירה מחדש, זאת עבור סכום "נמוך" מעט יותר של 6.995 מיליון דולר. סן לורן מכר אותה לג'נקרלו ג'יאמטי, ממייסדי בית האופנה האיטלקי ולנטינו, שמכר אותה לבעלים הנוכחיים – המעצב לשעבר תומס מאייר. כעת מעניין יהיה לבחון מתי והאם יימצא קונה לדירה הייחודית והיוקרתית.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה