נדל"ן ותשתיות

נמצאה הדירה היקרה בישראל? זה המיקום המטורף שלה

כ-100 מיליון שקל, זה המחיר שתצטרכו לשלם על מנת לרכוש את הדירה הכי קרובה לכותל המערבי ולהר הבית. גודל הדירה עומד על כ-220 מ"ר
מערכת ice | 
דירות (צילום shutterstock)
על פי פרסום של ynet, דירת המגורים הכי קרובה לכותל המערבי מוצעת למכירה במחיר גבוה במיוחד. הדירה משווקת על ידי חברת סותבי'ס ישראל נדל"ן בינלאומי והיא מוצעת ב-100 מיליון שקל.
גודל הדירה עומד על כ-220 מ"ר בנוסף למרפסת בגודל של כ-26 מ"ר. הדירה נקנתה חמש שנים לאחר סיום בניית מבנה המגורים בה היא נמצאת על ידי בני זוג שמתגוררים בקליפורניה ומרבים לבקר בירושלים . קומפלקס הדירות נבנה בשת 1973 והוצע למכירה ב-26.5 מיליון דולר.
איתי גורביץ', מנהל שיווק סותבי'ס ישראל נדל"ן, סיפר ל-ynet כי: "שיווק נכסים מיוחדים וייחודיים זו ההתמחות של חברת Sotheby’s International Realty, המאפיינת את פעילות הסניף הישראלי של החברה.
באתרים המקומיים והבינלאומיים ניתן למצוא דוגמאות רבות לכך. אך המקרה הזה בהחלט יחיד במינו, בעל משמעות נדל"נית נדירה, לצד משמעויות היסטורית, רוחנית ודתית עמוקות".
מהמרפסת של הדירה ניתן להבחין בכותל המערבי, עיר דוד ובהר הבית. בסות'ביס מסבירים כי ההצדקה למחיר הגבוה של הדירה נקבע בעקבות הקרבה לאתרים הקדושים הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה