יח"צ
המקבץ לחול המועד: יחצנים שלא יטפל בטייקונים, דובר לתק"ם – ותקציבים חדשים
תום וגנר ותני גולדשטיין התאחדו, יאיר פז עוזב את המחנ"צ לטובת הקיבוצים, WanakaPR מצטרפת לרשת יח"צ בינ"ל, ו'פרו אסטרטגיה' ו'דולפין' התחדשו בתיקים חדשים
*** איחוד בין יועצו לשעבר של עמיר פרץ והכתב הכלכלי של ynet. השניים, תום וגנר ותני גולדשטיין, פותחים משרד יח"צ משותף בשם וגנר & גולדשטיין. במשרד עובדים 5 עובדים ובין לקוחותיו רשויות מקומיות, גופים חינוכיים, חברות הייטק מקומיות ובינ"ל וארגונים חברתיים וסביבתיים.


פז הוא בעל ניסיון בעולם הדוברות ושימש בעשור האחרון במספר תפקידי דוברות במגרש הפוליטי הארצי, למשל כיועץ התקשורת של שר הפנים גדעון סער, ודובר ועדת החוקה בכנסת והעומד בראשה, הח"כ המנוח דוד רותם.
פז מסר כי "התנועה הקיבוצית נמצאת בפריחה מחודשת של חזרת בנים ורצון של תושבים חדשים להתגורר בקיבוצים. עלינו לדעת להשפיע על השיח בזירה התקשורתית ולתת ביטוי לעשייה הרבה של התנועה ושל הקיבוצים ולתרומתנו העצומה להתיישבות, לחברה, לביטחון ולכלכלת המדינה".
*** חברת היח"צ WanakaPR המתמחה בבניית מותגים טכנולוגים, חברות IT וחברות Security, הצטרפה ל-Code Red - רשת יחסי ציבור בינ"ל, המסייעת לחברות סייבר לייצר נוכחות ומודעות, ולמתג אותן כמובילות בשוק האירופאי והאמריקאי. WanakaPR תהיה נציגת Code Red הבלעדית בישראל.
ב-16 במאי יקיימו 2 החברות אירוע משותף בנושא חדירה של מותגי Security לשווקים גלובליים. לאירוע שיתקיים בת"א, מוזמנים סטארט-אפיסטים, וונדורים וחברות יעוץ מקהילת הסייבר המקומית.
*** משרד הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי פרו אסטרטגיה בו שותפים קבוצת גלעד יחד עם אורי רמתי ויובל לידור, קיבלה במספר לקוחות חדשים מהמגזר הציבורי והחברתי. מדובר על הארגון הבינ"ל לימוד FSU המקיים פעילות וכנסים בינ"ל בנושאי תוכן יהודי.
המשרד גם קיבל את תיק המועצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל, שמנהלת כעת מאבק על שמירת צביונה העצמאי ונגד בחינת משרד הפנים לאחד את הישוב צור יצחק מהמועצה האזורית דרום השרון אליה. בתיק זה מטפל יועץ התקשורת הבכיר ליאור רוזנטל.
'פרו אסטרטגיה' אף זכתה במכרז הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למתן שירותי דוברות, יחסי ציבור ואסטרטגיה לרשות. לתפקיד דוברת הרשות מונתה יועצת התקשורת מוריה מלכה שכיהנה בעבר כסגנית דוברת רשות הטבע והגנים ואף עבדה בחדשות 2 וחדשות 10.
*** משרד דולפין פרסום ויחסי ציבור של ענת שור קיבל מספר תקציבים חדשים למשרדו. מדובר על מסעדת ננוצ'קה של ננה שרייר, שהפכה בשנה האחרונה לטבעונית, וגם תקציב 'הנווד ודברים שכאלה' - בית לאמנות צעירה ולא שגרתית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.תום ווגנר - מביך וקצת עצובאייל 04/2016/25הגב לתגובה זו2 1לא נתפשר עלק.... מי יעבוד אתך בכלל? אתה תהיה מוכרח להתפשרסגור
-
1.נסרב לעבוד עם טייקונים32 04/2016/25הגב לתגובה זו2 1הצהרה יפה אבל לא נראה שטייקונים עומדים בתורסגור