מינויים

"היא האדם הנכון בזמן הנכון": המינוי החדש של העמותה לשוויון מגדרי

עמותת 51, הפועלת לקידום שוויון מגדרי ולקידום התעסוקה האיכותית בפריפריה, הודיעה על מינויה של מהרטה ברוך-רון כמנכ"לית החדשה. שלומית עזרון ירקוני, יו"ר עמותת  51
"היא בדיוק האדם הנכון בזמן הנכון"
מערכת ice | 
מהרטה ברוך- רון (צילום גיא זאבי)
מהרטה ברוך- רון, לשעבר סגנית ראש עיריית תל אביב, מונתה למנכ"לית עמותת 51. פועלה של ברוך-רון הינה פעילה חברתית ומרצה וממייסדי פורום "תמרצ" של חברי המועצות יוצאי אתיופיה.
במסגרת תפקידה, תוביל ברוך רון את פרויקט הדגל שהקימה עקב מלחמת חרבות ברזל אשר נקרא "710 מערב" לשיקום התעסוקה של תושבי הנגב המערבי שפונו מבתיהם ואיבדו את פרנסתם במלחמה. 
עמותת 51 הוקמה לפני מספר שנים ע״י היזמת העסקית - חברתית חנה רדו ומעניקה הכשרות לתעסוקה איכותית בפריפריה, מסייעת להחזיר נשים וגברים למעגל העבודה ולאפשר להם רווחה כלכלית. כמו כן, מסייעת העמותה בצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה באמצעות חיבור בין מעסיקים מהמרכז לתושבי הנגב והגליל.
מהרטה ברוך רון, מנכ"לית עמותת 51: "במלחמת 'חרבות ברזל' הנשים בחזית ובעורף הוכיחו מעל לכל ספק שהן ראויות לקבל את המקום המגיע להן. אני גאה להצטרף לעמותת 51 אשר תמשיך לקדם שוויון מגדרי ולהוביל מיזמים שמשפיעים על החוסן שלנו כחברה שמתמודדת עם אתגרי מלחמה".

 
שלומית עזרון ירקוני, יו"ר עמותת 51: "מהרטה הייתה סגנית ראש העיר תל אביב, האישה האתיופית הראשונה שמילאה תפקיד זה. כך גם בנושאים אחרים - היא הנחשון לפני המחנה. היא חדשנית ואמיצה בכל נושא שהיא עוסקת בו. היא מנכ״לית של עמותה  שחרטה על דגלה פלורליזם, שוויון וקידום תעסוקתי לפריפריה. היא בדיוק האדם הנכון בזמן הנכון. האתגרים הנוכחיים מחייבים אותנו להציב בראש אישה שיודעת להילחם על מה שחשוב וזו מהרטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה