מינויים

הפתעה בצמרת ה-CNN: זה המנהל שימונה כבר מחר?

רשת CNN שנמצאת בשנה האחרונה בשינויי הנהלה צפויה למנות את בכיר התקשורת אחרי שעבד שנים ב-BBC ובניו יורק טיימס
מערכת ice | 
בניין CNN
וורנר ברוס דיסקברי צפוי למנות את מארק תומפסון, לשעבר מנהל בניו יורק טיימס ושות' וה-BBC שהפגין כישרון להוביל מדיה למחוזות דיגיטליים, כמנהל האחרון שיפקח על CNN, זאת כחלק מהקמה של מבנה ההנהלה החמישי סביב ענקית החדשות מאז תחילת 2022.
שמו של תומפסון צץ רק לפני מספר ימים כמי שעשוי להיות "בתמהיל" לנהל את CNN, שנמצאת בחסותם של ארבעה מנהלים בכירים מאז הדחתו של כריס ליכט, מפיק טלוויזיה פופולרי ביוני, שכהונתו ברשת הייתה. הגעתו מפתיעה גורמים רבים שהאמינו שחברת האם של CNN מוכנה לתת לרבע מהמנהלים הבכירים - איימי אנטליס, וירג'יניה מוסלי, אריק שרלינג, כולם יוצאי CNN, ודיוויד ליווי, שליח ותיק של מנכ"ל האחים וורנר דיסקברי דיוויד זסלב , שהובא לטיפול בענייני עסקים.
לפי דיווח שעלה באתר וראייטי, אנשי CNN ש-Warner Bros. Discovery יוכל להכריז על ההחלטה להעסיק את תומפסון כבר מחר (רביעי). 
לא ברור אם תומפסון יצליח יותר מקודמיו. CNN צפוי לראות את בסיס המנויים שלה יורד ב-2024 ל-66.3 מיליון מ-70.3 מיליון ב-2023, על פי נתונים של קגן, יחידת מחקר שוק של S&P Global Intelligence שפורסמו בדיווח, ההכנסות ממפיצי הכבלים והלוויין שלה צפויות לרדת ל-1.032 מיליארד דולר, בהשוואה ל-1.048 מיליארד דולר בשנת 2023. לעומת זאת, הכנסות הפרסום צפויות להתגבר בבחירות לנשיאות ב-2024, ולעלות ל-576.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-562.6 מיליון דולר ב-2023.
בניו יורק טיימס ושות', תומפסון הדגיש את המנויים הדיגיטליים כאמצעי עיקרי להפקת הכנסות, וסייע לחברה להתנער מהתלות החזקה שלה בפרסום מודפס. בתחילתו, ברבעון הרביעי של 2012, המנויים הדיגיטליים בלבד של הטיימס עמדו על 640,000. ברבעון השני של 2020 הם הגיעו ל-5.67 מיליון. במהלך כהונתו השיקה טיימס ושות' אנכית המוקדשת לבישול; רכשה את שקע המלצות המוצר Wirecutter; ועבר בצורה נחרצת יותר לפרויקטי טלוויזיה, בעבודה עם FX, Amazon Prime Video ו-Netflix.
נראה כי מעט מזה הבטיח את עובדי CNN. עובדי העובדים שלשום נפגעו מבפנים מהשמועות אם תומפסון עשוי להביא את צוות ההנהלה הבכיר שלו, ומהשערות לגבי ארבעת המנהלים הבכירים שעומדים כעת בראש. סביר להניח שיהיו להם שאלות נוספות בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה