מינויים

"מאנדיי" במינוי מסקרן במחלקת משאבי האנוש

"מאנדיי" הודיעה על מינויה של שירן נאווי לראש תחום משאבי האנוש והייעוץ המשפטי של החברה
מערכת ice | 
שירן נאווי (צילום נתנאל טוביאס)
חברת "מאנדיי", המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, הודיעה היום על מינויה של שירן נאווי ל- Chief People and Legal Officer. בתפקידה החדש שירן נאווי תוביל את תחום משאבי האנוש והייעוץ המשפטי של החברה.
שירן הצטרפה למאנדיי לפני כ- 5 שנים ושימשה עד כה כיועצת המשפטית וחברת הנהלה בכירה. לצד בנייה, הרחבה והובלה של המחלקה המשפטית, המונה כיום כ- 20 עובדות ועובדים, היא סייעה לגיבוש אסטרטגיית החברה והייתה שותפה מרכזית לכמה מהיוזמות והמהלכים הגדולים ביותר של מאנדיי.
בתפקידה החדש, שירן תנהל כעת את כלל ההיבטים הנוגעים למשאבי אנוש ולנושאים המשפטיים של החברה, לרבות גיוס ופיתוח טאלנטים, חווית עובד וטיפוח סביבת עבודה מגוונת ומכילה לכל עובדי מאנדיי, כמו גם הובלת האסטרטגיה המשפטית הגלובלית ומדיניות הציות של החברה. היא תמשיך לדווח למנכ"לים המשותפים רועי מן וערן זינמן.
שירן מסרה: "מאז שהתחלתי במאנדיי, האנשים והתרבות הייחודית של מאנדיי היו תמיד בלב העשיה שלי. בשנה שעברה, לקחתי על עצמי להתמקד ביצירת שיתופי פעולה אפקטיביים בין הצוותים השונים במאנדיי, כדי לשמר רמת ביצוע מהירה ויעילה תוך כדי צמיחה של החברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה