מינויים

הממשלה אישרה את מינוי הממונה על השכר באוצר

לפי הצעת שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', אישרה הממשלה את מינוי של אפי מלכין לממונה על השכר באוצר, אחד התפקידים החשובים בשירות הציבורי; מלכין מכהן בחודשים האחרונים כממלא מקום הממונה
ניצן כהן | 
אפי מלכין (צילום Magma Images, דוברות משרד האוצר, shutterstock)
הממשלה אישרה את המלצת שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', למנות את אפי מלכין לממונה קבוע על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר. תפקיד הממונה על השכר, יש לזכור, הוא אחד התפקידים החשובים במערכת השכר בישראל והוא זה שאמור לייצר איזונים בין כוחות השוק לצורך של השירות הציבורי לגייס אנשים טובים למערכות. בין היתר הוא אמור להיות זה שמנהל את מערכת היחסים השוטפת עם ההסתדרות.
המינוי של מלכין בסך הכול סביר, בין היתר בהתחשב בעובדה שהוא מכהן כבר בתפקיד ויש לו ניסיון בתחום לאחר ששימש כמשנה לממונה. מלכין, החל את דרכו באגף השכר ב-2009, שימש בשלושת החודשים האחרונים ממלא מקום הממונה על השכר וקודם לכן שימש המשנה לממונה על השכר. מתוקף תפקידו היה אחראי על החברות הממשלתיות ועל מערכת הבריאות. במסגרת תפקידיו הקודמים היה מעורב, בין היתר, ברפורמה בחשמל, ברפורמה בנמלים, בהפרטת תעש, בהקמת תאגיד השידור הציבורי ועוד. 
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אני שמח מאד על המינוי ומודה לחבריי בממשלה על אישור מינויו של אפי מלכין לממונה על השכר באוצר. אישור המינוי, עליו הודעתי לאחרונה, הוא הבעת אמון נוספת בו. בחודשים האחרונים הכרתי איש מקצוע מצוין בתחומו. אני בטוח שאפי ימשיך להוביל את אגף הממונה על השכר במקצועיות ויחד נעשה רבות למען אזרחי ישראל".
מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר: "אני מברך על אישור מינויו של אפי מלכין לתפקיד הממונה על השכר והסכמי עבודה. אני בטוח שכישוריו הרבים וניסיונו הרב של אפי, יביאו לתרומה משמעותית להנהלת משרד האוצר ולקידום יחסי העבודה בישראל לטובת כלל משק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה