מינויים

שניידר אלקטריק במינוי יוקרתי בישראל: הכירו את הסמנכ"ל החדש

חברת שניידר אלקטריק, המתמחה בתחומי ניהול אנרגיה ואוטומציה תעשייתית, מודיעה על מינויו של ניר גינזבורג לתפקיד סמנכ"ל פעילות מערכות אנרגיה בסניף הישראלי של החברה
מערכת ice | 
ניר גינזבורג (צילום שלי פדן)
חברת שניידר אלקטריק (Schneider Electric), המתמחה בתחומי ניהול אנרגיה ואוטומציה תעשייתית, מודיעה הבוקר (ראשון) על מינויו של ניר גינזבורג לתפקיד סמנכ"ל פעילות מערכות אנרגיה בסניף הישראלי של החברה. 
ניר גינזבורג מצטרף להנהלת החברה ויהיה אחראי על ניהול תהליכי המכירה, ההנדסה והביצוע של פרויקטי חשמל אסטרטגיים בארגונים בעלי צריכת אנרגיה גבוהה – כולל במתקני תשתיות, תעשייה, אנרגיה, תחבורה, מים, משרדי ממשלה ועוד.
פרויקטים אלה מאופיינים במערכות חשמל מתקדמות המשולבות עם כלים דיגיטליים לניהול והתייעלות אנרגטית. עוד אמון ניר גינזבורג על העמקת הקשרים עם משרדי תכנון, פיקוח, ספקיות חשמל, לקוחות סופיים וקבלני ביצוע הפעילים בפרויקטים אסטרטגיים לאומיים בשוק האנרגיה.
בתפקידו הקודם בשניידר אלקטריק ישראל, שימש גינזבורג כמהנדס אפיון ומכירות של פרויקטי מתח גבוה והיה מעורב בתכנון וביצוע של פרויקטי תשתיות מרכזיים בשוק הישראלי. קודם לכן, עבד כמהנדס תכנון חשמל ופיקוח במשרד תכנון של פרויקטי תשתיות – בדגש על פרויקטים עתירי אנרגיה בעולמות הבנייה. לגינזבורג תואר ראשון בהנדסת חשמל (BSc) מהמכון הטכנולוגי חולון (HIT).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה