מינויים

חברת הסייבר צ'קמרקס ממנה סמנכ"לית שיווק גלובלי חדשה

עמית דניאל מצטרפת לצ'קמרקס לאחר ששימשה מנהלת השיווק (CMO) בחברת Cognyte במשך שבע שנים
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
צ'קמרקס (Checkmarx), המובילה העולמית בפתרונות בדיקה לאבטחת יישומים (AST) מינתה את עמית דניאל לסמנכ"לית השיווק הגלובלית (CMO). דניאל מביאה עמה לתפקיד ניסיון אסטרטגי המתפרש על פני שני עשורים בחברות הייטק גלובליות במגזרים שונים, ובצ'קמרס היא תוביל יוזמות שיווק תאגידיות, מיתוג, שיווק דיגיטלי ותקשורת.
דניאל מצטרפת לצ'קמרקס לאחר ששימשה מנהלת השיווק (CMO) בחברת Cognyte במשך שבע שנים. ב-Cognyte הובילה דניאל את הספין-אוף של החברה מתוך חברת האם ורינט (Verint), מיתגה אותה מחדש ובנתה את האסטרטגיה שלה למסחר בנאסד"ק כחברה עצמאית. דניאל גם מילאה תפקידי ניהול בתחום השיווק, ניהול מוצר ומכירות שותפים במספר חברות בתחום הארגוני (B2B).
עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס אמר: "אנחנו נרגשים שעמית מצטרפת לצוות ההנהלה של החברה. ראינו ביקוש חסר תקדים לפתרונות אבטחת האפליקציות שלנו במהלך השנה האחרונה, והיכולות של עמית יאפשרו לנו לנצל עוד יותר את ההזדמנות הזו, לקדם את מעמדנו כמובילת שוק ולהניע את השלב הבא בצמיחה הבינלאומית של צ'קמרקס".
"הפלטפורמה הטכנולוגית של צ'קמרקס ומעמדה כמובילה בתחום אבטחת אפליקציות, יאפשרו לי לפתח אסטרטגיות משופרות להתרחבות ולצמיחה בשוק תוך התמקדות מתמשכת בארגונים גדולים", אמרה דניאל. "המגמה של ביצוע בדיקות כבר בשלבים המוקדמים של מחזורי הפיתוח (Shift Left) הולך ומתבהר ככל שאיומי הסייבר משתכללים, ואני מצפה להביא את הניסיון המגוון שלי כדי לעזור בהמשך המשימה של צ'קמרס להרחיב את גבולות סריקת הקוד, ולקבוע סטנדרטים חדשים עבור התעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה