מינויים

מנכ"ל חדש לחברת האנרגיה המתחדשת המאור הגדול

שלומי קוארטלר, לשעבר מנכ"ל משותף בחברת Dell EMC ישראל, מונה למנכ"ל "המאור הגדול" הנמצאת בשליטת איש העסקים הדר גולדמן ובין משקיעיה נמנית קבוצת BRM
מערכת ice |  1
שלומי קוארטלר המאור הגדול (צילום חן גלילי)
חברת האנרגיה המתחדשת "המאור הגדול" הודיעה על מינויו של שלומי קוארטלר לתפקיד המנכ"ל, במסגרתו יהיה אמון על כלל הפעילות הגלובאלית של החברה, כולל בישראל. קוארטלר, אשר שימש בעבר כמנכ"ל Dell ישראל ובהמשך כמנכ"ל משותף של Dell EMC.
המאור הגדול (The Greater Light) נמצאת בשליטת איש העסקים הדר גולדמן, ובין משקיעיה נמנית קבוצת BRM. חברי הדירקטוריון של הקבוצה כוללים את הדר גולדמן, אריה נחמיאס -CFO קבוצת BRM, נדב פרס, ורועי שדה, בעלים ומנכ"ל קבוצת RST העולמית המספקת שירותי תחזוקה, ניטור ובקרה של מתקנים סולאריים ברחבי העולם.

ל"המאור הגדול" אחזקה מהותית ושותפות אסטרטגית עם חברת "SolarView", שפיתחה פלטפורמת הפעלה למערכות לאנרגיה מתחדשת, המאפשרת ניהול מרכזי של כלל הנכסים בזמן אמת, בקלות ומכל מקום בעולם, תוך שימוש בביג דאטה ואנליזה חכמה למיקסום תפוקות הנכסים. החברה החלה את פעילותה בתחילת השנה הנוכחית וכבר מוטמעת בכ-3,000 נכסים בארץ ובארה״ב.
הקבוצה פועלת בישראל ובחו"ל תוך התמקדות בשוק האנרגיה האמריקאי. בארה"ב פועלת הקבוצה באמצעות שותפויות עם גורמים מובילים בתחום האנרגיה המתחדשת ובהם טסלה, Current Energy,  MHG, פלנקטון, אומנידיאן וכן שיתופי פעולה עם גורמי מימון מהמובילים בארה"ב בתחום האנרגיה המתחדשת. לקבוצה פרויקטים מניבים במדינת ורמונט בארה"ב ובמספר אתרים במדינת קליפורניה, בה היא שוקדת בימים אלה על רכישתם והקמתם של מתקנים נוספים.
הדר גולדמן, בעל השליטה בחברה, מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של שלומי ובטוחים שהניסיון שהוא מביא עימו יצעיד את החברה קדימה לעבר מימוש החזון והיעדים העסקיים לשנים הקרובות״.
שלומי קוארטלר מסר: "אני נרגש להצטרף להדר וצוות המאור הגדול. יחד נביא לצמיחה הן בייצור חשמל נקי בחוות סולאריות בארצנו שטופת השמש והן בחו"ל. מבחינתנו, השמיים הם הגבול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוי
    משה 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://solarview.io
    סגור