מינויים

שרון ברנשטיין מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ב-WalkMe

שרון ברנשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת WalkMe. ברנשטיין ממשיכה בהתקדמות המהירה שלה בחברה מאז הגיעה אליה לפני למעלה משלוש שנים
מערכת ice | 
שרון ברנשטיין (צילום משה כהן)
חברת WalkMe מודיעה כי מינתה את שרון ברנשטיין לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של החברה. במסגרת תפקידה היא תהיה אמונה על כ-450 עובדי החברה הממוקמים בישראל ובנוסף, תמשיך לשמש בתפקידה הגלובאלי כממונה על ניהול הדאטה של 1300 העובדים בארגון, ניהול מערכות משאבי אנוש לצד ניהול השכר וההטבות של העובדים.
ברנשטיין החלה את דרכה בחברה לפני מעל ל-3 שנים ותוך חודשים ספורים קודמה לתפקיד מנהלת שכר והטבות ותהליכי משאבי אנוש תפעוליים. על כן, היא מגיעה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש מכיוון לא שגרתי, מתוך העולמות האנליטיים של משאבי האנוש.

"ניסיונה העשיר של שרון ויכולותיה הרבות והמוכחות בחברה, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שאנו עוברים, אמר דן עדיקא, מנכ"ל WalkMe. "על רקע הישגיה המרשימים עד כה, אני משוכנע כי בתפקידה החדש תרומתה תהיה משמעותית עוד יותר. כארגון שמאמין בכישורים והיכולות של אנשיו, קידומה של שרון הוא אך ביטוי נוסף לעידוד הצמיחה מתוך החברה.
ברנשטיין התייחסה לקידומה ואמרה "אני שמחה על הקידום בתוך WalkMe ומצפה להמשיך להוביל ולקדם יחד עם הצוות את האסטרטגיה של החברה. בנקודה בה אנו נמצאים כיום, הדרישה לעובדים איכותיים ויציבים בחברות חשובה מתמיד, מה שמוסיף לאופי התפקיד אתגרים חדשים. אם בעבר התמקדנו בגיוסים וגדילה, כיום אנו שמים דגש על שימור העובדים במטרה לייצר עבורם את החוויה המיטבית, כזו שמעניקה להם את סך הכלים המקצועיים והאישיים אשר יאפשרו להם לצמוח ביחד עם החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה