מינויים

"גנרל ארמגדון": הכירו את המינוי החדש של פוטין

ולדימיר פוטין לא מוותר: גנרל סרגיי סורוביקין מונה למפקד הכוחות הרוסיים באוקראינה, לא מעט בזכות המוניטין האכזרי שיצא לו
מערכת ice | 
סרגיי סורוביקין (צילום טוויטר)
שורת המפלות אותם חוותה רוסיה במלחמה כנגד אוקראינה, בשיאם פוצץ גשר קרים, הביא עמם מינוי חדש למפקד הכוחות הרוסיים באוקראינה. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מינה את גנרל סרגיי סורוביקין לתפקיד והוא נושא עימו מוניטין מפחיד מאוד. "גנרל ארמגדון" ו"הקצב מסוריה" הם בין כינויו המעידים על אכזריותו.
מטרת כניסתו לתפקיד היא לעשות סדר בצבא הרוסי הסופג מפלות רבות. רוסיה הייתה בטוחה כי עם פלישתה לאוקראינה בסוף פברואר תצליח לסיים את המבצע במהרה, אך לא מצליחה להתמודד עם ההתנגדות העזה מצד האוקראינים הנחושים.

המוניטין של סורוביקין מגיע לא מעט בעקבות הובלת הכוחות הרוסים בלחימה בסוריה שם הוביל את ההפצצות הכבדות על העיר חלב. "לדעת או היה צריך לדעת על ההתעללויות (בסוריה) ולא עשה צעד אקטיבי לעצור או להעניש את הגורמים"- כך האשימו ארגוני זכויות אדם את סורובקין. "הפיקוד של סורובקין היה קליני, אכזרי, ולרוב מחושב" כך מסר צ'ארלס ליסטר מטעם הצבא האמריקאי.
סורוביקין רק נכנס לתפקיד וכבר התחיל לעבוד. ביום שני האחרון הוא הנחה, כך על פי רמיזה של פוטין, להפציץ את ערי אוקראינה, כולל עיר הבירה קייב. הפצצות אלה היו במטרה לפגוע במטרות אזרחיות ומראה כי התקיפה הרוסית מסלימה. נראה כי המינוי בה להראות כי פוטין לא מתכוון לוותר או להגיע לפשרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה