מינויים

לנדרובר ויגואר הכריעו: זה משרד היח"צ שייעץ לענקיות הרכב

משרד יחסי הציבור 'אפרתי תקשורת' גויסו על ידי יבואנית רכבי היוקרה של יגואר ולנד-רובר לקדם את אסטרטגיה חדשה בארץ, לאור הביקוש הרב לרכבי יוקרה בשנים האחרונות
מערכת ice | 
איתן שם טוב ומאיה אפרתי אידלסון (צילום אפרתי תקשורת)
משרד יחסי הציבור 'אפרתי תקשורת' מפרסם היום כי חברת המזרח לשיווק מכוניות תצטרף לקבוצת הלקוחות הרחבה של המשרד, הכוללת תאגידי ענק כמו יוניליוור, בנקים כמו מזרחי טפחות, חברות ביטוח, יזמות בנייה ורבות אחרות. החברה תעניק ליבואנית שירותי ייעוץ תקשורתי-אסטרטגי לשם יישום מטרת על של יצרנית הרכבים ממנה החברת מייבאת.
חברת המזרח לשיווק מכוניות מייבאת לארץ רכבי יוקרה שהפכו למבוקשים ביותר בשנים האחרונות, דוגמת לנד-רובר ויגואר, מזה שנים רבות וגיוסו של משרד יחסי הציבור של אפרתי הינו צעד ראשון למימוש מקומי של אסטרטגיית Modern Luxury של היצרנית הבריטית של הרכבים הללו.
משרד יחסי הציבור 'אפרתי תקשורת' הוקם על ידי יפה אפרתי, בו היא גם משמשת בתור יו"ר, וכיום מנהלים אותו מאיה אפרתי-אידלסון ואיתן שם טוב בתפקידי מנכ"לים שותפים.
 
המשרד פועל מתוך ראייה תקשורתית הוליסטית במטרה להעניק מעטפת מלאה של יחסי ציבור מסורתיים, לצד טיפול ביחסי ציבור חדשניים יותר, דרך עולם הסושיאל למשל. כיום החברה מלווה לקוחות מתחומי ההייטק, שוק ההון, נדל"ן, קמעונאות ורבים אחרים וגדולים.

לנדרובר (לנדרובר ישראל)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה