מינויים

שי ורדי מונה לסמנכ"ל מערכות מידע בשופרסל

לאחר ששימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת ישראכרט, סגן נשיא ומנהל חטיבה בחברת ההייטק סופרקום, כדירקטור בחברת כאל, כסמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיה ותכנון בבנק דיסקונט, וכמפקד יחידת יישומי המחשב במשטרת ישראל, ורדי עם תפקיד חדש

כפיר אדר |  2
שי ורדי (צילום סיון פרג)
במכתב ששלח היום (רביעי) על ידי המנכ"ל איציק אברכהן, שופרסל הודיעה על מינויו של שי ורדי לסמנכ"ל מערכות מידע (CTO) של החברה, כאשר הוא ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי 2021. 
ורדי (56), מצטרף לשופרסל עם ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת ישראכרט. קודם לכן, שימש כסגן נשיא ומנהל חטיבה בחברת ההייטק סופרקום, כדירקטור בחברת כאל, כסמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיה ותכנון בבנק דיסקונט, וכמפקד יחידת יישומי המחשב במשטרת ישראל.
ורדי הנו מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים והתמחות במערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב. צביקה פישהיימר ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל משאבי אנוש, מינהל וממונה על הרכש בחברה ויהיה מעורב בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בחברה.
אברכהן מסר: "שינוי ארגוני זה מבוצע בהמשך ליישום התכנית האסטרטגית של שופרסל כקבוצה קמעונאית מגוונת הפועלת בתחומי פעילות רבים, תוך קידום חדשנות ושימור הצלחתה ומובילותה של החברה לעוד שנים רבות. אני מאחל לשי ולצביקה הצלחה רבה בתפקידם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שופרסל
    עמית 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם עוד תצטערו שמינים את הכישלון הזה. תבדקו טוב.
    סגור
  • 1.
    כשלון של מנהל.
    חמי 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מקום שהגיע, עשה רק נזקים.
    סגור