מינויים

חברת הפינטק מודיעה: זו הבכירה הישראלית שמצטרפת להנהלת החברה

חברת הפינטק רמיטלי המספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים בינלאומיים הודיעה כי רונית פלד תמונה ל-Chief People Officer. באמתחתה ניסיון של למעלה משני עשורים בהגדלת ארגונים בעלי קצב צמיחה מהיר על מנת לספק תוצאות עסקיות חזקות. "מלאת מוטיבציה להצטרף לתרבות הארגונית המגוונת וחדורת המטרה"
מערכת ice | 
רונית פלד (צילום יחצ)
חברת הפינטק רמיטלי המספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים בינלאומיים, הודיעה היום (חמישי) על מינויה של רונית פלד ל-Chief People Officer של החברה העולמית. לפלד ניסיון בינלאומי עשיר בתפקידי ניהול במספר חברות הייטק.  מאט אופנהיימר, מייסד שותף ומנכ"ל רמיטלי בירך: "אנו נרגשים לקבל את פניה של לצוות רמיטלי העולמית".
"רונית מביאה עמה לתפקיד ניסיון מוכח בניהול עסקי אסטרטגי, מחויבות עמוקה לאנשים ולתרבות ארגונית, והתאמה ברורה לערכים של רמיטלי. לאור העובדה שהצוות והתרבות הארגונית הם גורם מבדל של רמיטלי ובפרט מוקד עניין אישי שלי, אני נרגש לראות את היכולות המיוחדות של רונית בפעולה ואת ההשפעה שתהיה לה על אנשי החברה, על הלקוחות, ועל עסקינו".
 
רונית היא מנהיגה בעלת יכולות מוכחות בשוק הבינלאומי, עם ניסיון של למעלה משני עשורים בהגדלת ארגונים בעלי קצב צמיחה מהיר על מנת לספק תוצאות עסקיות חזקות. בתפקידה האחרון כיהנה פלד כ-CPO של DreamBox Learning, חברת טכנולוגיה בולטת בתחום החינוך, והובילה תהליך של ייעול תפעולי בתקופה בה החברה חוותה צמיחה מואצת.     
רונית פלד Chief People Officer ב-Remitly: "אני מלאת מוטיבציה לאור ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לתרבות הארגונית המגוונת וחדורת המטרה של רמיטלי ולתרגם את אסטרטגיית הצמיחה של החברה לאסטרטגיה גלובלית של גיוס טאלנטים שתצעיד את החברה קדימה ותתבסס על הערכים המגדירים את תרבותה."

רונית תדווח לרנה יואקום, EVP of Customer and Culture, מה שיבטיח מעבר חלק לתפקיד והמשך התמקדות בלקוחות ובמצוינות תרבותית.
חברת רמיטלי העולמית נסחרת בנאסד"ק ומספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים למיליוני אנשים ברחבי העולם. החברה בישראל מונה כ-180 עובדים וצפויה לגייס עובדים נוספים לשורותיה. שלוחת החברה בישראל (Remitly Israel ישראל - לשעבר Rewire) כוללת מרכז מו"פ, שיווק, ומכירות המשרת עשרות אלפי לקוחות בישראל ומיליוני לקוחות ברחבי העולם.  
לפי הדו"ח הרבעוני האחרון לשנת 2023, רמיטלי, המפעילה את אפליקציית Rewire by Remitly בישראל, שירתה כ-5.9 מיליון אנשים ברחבי העולם, המשקפים צמיחה של כ-41% במספר המשתמשים לעומת הרבעון האחרון של שנת 2022. על פי הדו"ח, לקוחות החברה ביצעו באמצעות שירותיה העברות כספים בהיקף של 39.5 מיליארד דולר במהלך שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה