מינויים

קבוצת ברוש במינוי מסקרן: זו מנהלת השיווק החדשה

שובל שלנגר קראוטהמר מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ומכירות קבוצת הנדל"ן ברוש - BROSH

מערכת ice | 
שובל שלנגר קראוטהמר (צילום יחצ, shutterstock)
קבוצת BROSH ,בבעלות אילת גונן ברוש וניר ברוש, היוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים, הודיעה על מינויה של שובל שלנגר קראוטהמר לתפקיד מנהלת השיווק ומכירות קבוצת הנדל"ן בקבוצה. 
 
שובל שלנגר קראוטהמר מגיעה לתפקידה הנוכחי עם ניסיון של מעל לעשור בתחום המכירות, השיווק והדיגיטל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק בחברת הנדל"ן הציבורית רותם שני, ולפני כן כמנהלת השיווק בקבוצת HIGH GROUP חי נחמיאס מגורים והשקעות.
במסגרת תפקידה כמנהלת השיווק והמכירות בקבוצת ברוש BROSH תוביל את מערך השיווק והמכירות של הקבוצה בדגש על התקשורת השיווקית-הדיגיטלית של החברה, וכן תהיה אחראית על פיתוח האסטרטגיה השיווקית וניהול התקשורת השיווקית והפרסום.
שובל שלנגר קראוטהמר: "אני שמחה להצטרף לקבוצת BROSH ונרגשת להביא את כישוריי ואת הניסיון שצברתי בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, ולבטא זאת בתהליכי שיווק יצירתיים וחדשניים שיקדמו את הקבוצה".
אילת גונן ברוש וניר ברוש: "אנו מברכים את שובל עם כניסתה לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות בקבוצה, ובטוחים שכישוריה וניסיונה העשיר יסייעו להצעיד את הקבוצה קדימה. קבוצת BROSH ממשיכה לצמוח ולתכנן פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה