מינויים

מטרופוליס חושפת: זה הבכיר שמונה לתפקיד מנהל השיווק והמכירות

חברת "מטרופוליס" מדווחת כי נדב יגן מונה לתפקיד מנהל השיווק והמכירות החדש. אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס: "נדב מביא עימו ניסיון עשיר וארגז כלים ייחודי הבאים לידי ביטוי ביצירתיות וחשיבה מקורית וחדשנית שיעזרו לנו לקחת את החברה לשלב הבא"
מערכת ice |  1
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

"מטרופוליס", אחת מחברות ההתחדשות העירוניות הגדולות והמשמעותיות ביותר במשק הישראלי, מכריזה כי נדב יגן מונה לתפקיד מנהל השיווק ומהכירות החדש. לנדב ידע וניסיון רב שנים בתחום ניהול מכירות נדל"ן, הובלת שינויים ובניית אסטרטגיה שיווקית.

בתפקידו הקודם, שימש נדב כסמנכ"ל שיווק, מכירות וחדשנות בחברת הנדל"ן "אלטנוילנד" ולפני כן עמד בראש מחלקת השיווק והמכירות בחברת "טריגו נדל"ן". נדב יגן, מנהל השיווק והמכירות במטרופוליס, הודה על הצטרפותו לחברת "מטרופוליס": "אני נרגש להתחיל את תפקידי כמנהל השיווק והמכירות במטרופוליס ומודה על האמון שנתנו בי".

עוד הוסיף: "אני מצטרף בעיצומה של צמיחה אדירה של החברה, שרק השנה הוסיפה לשורותיה אלפי יחידות דיור בעשרות פרויקטים חדשים, אותם אנו צפויים לבנות ולחדש בשנים הקרובות".

 



אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס, בירך על מינויו של יגן: "אנחנו ממשיכים בצמיחה ובהתרחבות שלנו ושמחים לבשר על מינויו של נדב יגן למנהל השיווק והמכירות במטרופוליס. נדב מביא עימו ניסיון עשיר וארגז כלים ייחודי הבאים לידי ביטוי ביצירתיות וחשיבה מקורית וחדשנית שיעזרו לנו לקחת את החברה לשלב הבא".

(צילום: הפנינה סטודיו לצילום מסחרי וארט)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטרופוליס
    יוסי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שמתהדרת כביכול בשירות טוב ללקוח , בפועל היא רחוקה מזה. תשאלו אותנו - דיירי פרויקט מטרופוליס הרצליה. העצה שלי - לא לקנות מהם אפילו מסטיקים
    סגור