תקשורת ומדיה

הרשתות החברתיות קבעו: הפוליטיקאי המשפיע ביותר על השיח הציבורי

חברת המודיעין באזילה המספקת תובנות מבוססות OSINT בחנה את השיח סביב האנשים המשפיעים על המלחמה: בני גנץ, איתמר בן גביר ובנימין נתניהו וטענה כי ישנה התחזקות גוברת של בן גביר המגיעה מהשפעתו של הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה
מערכת ice | 
בני גנץ, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
מלחמת חרבות ברזל משפיעה גם על השיח התקשורתי, כל אדם שצופה במהדורות החדשות מהבית מחזיק בדעה שונה וכל החלטה שמתקבלת בקבינט המלחמה משפיעה גם על השיח הציבורי. חברת המודיעין באזילה המספקת תובנות מבוססות OSINT בחנה את השיח סביב האנשים המשפיעים על המלחמה: איתמר בן גביר, בנימין נתניהו ובני גנץ ומצאה כי השר לביטחון לאומי מתחזק ככל שראש הממשלה מאשר סיוע הומניטרי לרצועת עזה.
לילך קינן מנכלית באזילה אומרת: "מתחילת המלחמה אנו מזהים התחזקות הולכת וגוברת של בן גביר. ההשפעה של הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה משפיעה באופן ישיר על רה"מ ובן גביר".
"כשרה"מ מודיע על הכנסת סיוע הוא מתרסק במדד הסנטימנט ב 2 ציונים לפחות וכשבן גביר נזעק כנגד הכנסת הסיוע המדד שלו עולה. ניכר כי רוב הציבור מתנגד להכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה וניתן לשער שאם בן גביר לא יתנגד למהלך לא רק שציונו לא יעלה אלא עלול לרדת."
"מכל מקום חשוב לשים לב לפער הדרמטי במדד הסנטימנט של בן גביר ביחס למועמדים האחרים שהוצגו בניתוח. הנתונים נלקחו מהדסק הפוליטי של באזילה שבוחן מדי יום את האופן בו תופס הציבור הישראלי את הפוליטיקאים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה