תקשורת ומדיה

אחותו של סם אלטמן טוענת: "אחי הטריד אותי מינית"

מנכ"ל OpenAI לשעבר סם אלטמן, זכה לתשומת לב תקשורתית בשל פיטוריו מהחברה והמעבר למיקרוסופט. כעת אלטמן, מואשם שהתעלל באחותו הקטנה, אנני אלטמן, מינית פיזית ונפשית כשהיו ילדים
מערכת ice | 
סם אלטמן (צילום shutterstock)
האשמות חמורות על התעללות שהועלו נגד סם אלטמן, שפוטר ביום שישי האחרון מתפקידו כמנכ"ל OpenAI, על ידי אחותו אנני אלטמן זכו לתשומת לב מחודשת ברשתות החברתיות בשל פיטורו מתפקיד מנכ"ל החברה
אנני אלטמן, אחותו הצעירה של מנכ"ל OpenAI לשעבר, האשימה בחשבונה ב-X (לשעבר טוויטר) את אחיה הגדול סם, בהתעללות מינית, פיסית ונפשית כשהיא הייתה בת 4 והוא בן 13. 
אז מהן ההאשמות של אנני אלטמן נגד אחיה סם אלטמן?
בשרשור שפרסמה אנני אלטמן בטוויטר בנובמבר 2021, טענה שהיא: "חוותה התעללות מינית, פיזית, רגשית, מילולית וכלכלית מהאחים הביולוגיים שלי, בעיקר סם אלטמן וחלקם מג'ק אלטמן".
 
היא חזרה להאשמות הללו בחודש מרץ האחרון, ויצאה נגד אחיה כשכתבה: "אני כבר לא בן ארבע עם "אח" בן 13 שמטפס למיטה שלי בלי הסכמה יותר". אלטמן הוא הומוסקסואל מוצהר והוא מתגורר עם בן זוגו בסאן פרנסיסקו.
אנני רשמה גם שבמידה ומישהו מעוקביה עבר חויות דומות שיצור עמה קשר. הפרסומים זכו התייחסות מחודשת בקרב משתמשי טוויטר. נכון לעכשיו, לא נראה כי אנני, מתכננת לתבוע את אחיה סם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה