תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' מתקיל את השר: "אומר לחמאס איך לנצח"

השר מיקי זוהר התראיין ברדיו גלי ישראל ואמר: "בשורה התחתונה, אם החטופים לא חזרו הביתה - לא ניצחנו את המלחמה", יותם זמרי השיב: "חמאס יכול לשמוע אותך ולומר 'עכשיו אני יודע איך לנצח את המלחמה'"
תום נחום | 
יותם זמרי (צילום אבישג שאר ישוב)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-45 של המלחמה בעזה (שני) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, ודיווחים על הפסקת אש כבר מהשעות הקרובות והשלמת עסקת החטופים על הפרק.
בתוך כך, חמאס מחזיק עדיין למעלה מ-200 חטופים בתוך רצועת עזה לאחר שחטף אותם מעוטף עזה במתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, ועל רקע דיווחים על עסקת שבויים אפשרית, המאמצים נמשכים במרץ בנסיון להשיב הביתה כמה שיותר אזרחים ישראלים שנחטפו".

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, התראיין היום ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמר בשיחה עם יותם זמרי ונועם פתחי, שמוכרים גם מהפאנל של 'הפטריוטים' בערוץ 14, כך: "בשורה התחתונה, אם החטופים לא חזרו הביתה - לא ניצחנו את המלחמה".
זמרי ענה: "חמאס יכול לשמוע אותך ולומר 'עכשיו אני יודע איך לנצח את המלחמה'", בעוד זוהר השיב: "אם זה היה תלוי בחמאס הוא לא היה מחזיר חטוף אחד. הסיבה שיש בכלל אפשרות להשיב את החטופים זה רק בגלל המכות הקשות שהוא סופג. ככל שהחבל מתהדק על צווארו כך יהיה שיח על החזרת חטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה