תקשורת ומדיה

יוסף חדאד תוקף: "ביזיון, תשללו לו את האזרחות!"

פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, במתקפה חריפה נגד שחקן נבחרת פלסטין עטאא ג'אבר, שלמרות ששימש בעברו כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל עמד בדקת דומייה לזכר המתים העזתים: "עומד דקת דומייה על כל המחבלים של חמאס"
תום נחום |  10
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
זעם גדול נרשם בקרב הכדורגלנים היהודים המשחקים בקבוצה בני סכנין, לאחר ששניים מחברי הקבוצה זומנו השבוע לנבחרת פלסטין וצפויים לשחק במדי הקבוצה ולייצג אותה במשחקיה הקרובים במסגרת מוקדמות המונדיאל. בתוך כך, לצד שני השחקנים של בני סכנין שזומנו לנבחרת פלסטין, עבד יאסין ועלאא אלאדין חסן, מי שסופג את מרבית הביקורת הוא שחקנה של נפטצ'י באקו האזרית, אקס מכבי חיפה, בני סכנין ומ.ס אשדוד, עטאא ג'אבר, לשעבר קפטן נבחרת ישראל הצעירה, שעמד בדקת דומיה לזכר הנפגעים העזתים במלחמה ועורר סערת ענק.
פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, תקף את ג'אבר בחריפות וכתב עליו כך: "עטאא ג'אבר מי שהיה רק לפני כמה שנים קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, שיחק היום במדי נבחרת פלסטין במשחק סולידריות עם עזה כשהוא עומד דקת דומייה על כל המחבלים של חמאס ושר את ההמנון הפלסטיני. ולמה זה אמור לעניין אתכם? כי עדיין יש לו תעודת זהות ישראלית! ביזיון... תשללו לו את האזרחות!!!".
חסן שותף העונה בשני משחקים בליגת העל, לפני שנעצרה הליגה: במחזור הראשון מול הפועל ת"א פתח בהרכב, במחזור השני מול הפועל פ"ת עלה מהספסל. יאסין אמנם שייך לקבוצה הבוגרת, אך שיחק העונה רק בקבוצת הנוער של המועדון.
השניים זומנו לקראת המשחקים של נבחרת פלסטין, בשלב השני של מוקדמות מונדיאל 2026 באסיה: ב-0:0 מול לבנון במשחק שנערך אמש (חמישי) באיחוד האמירויות, ובשבוע הבא נגד אוסטרליה במשחק שיתקיים בכוויית.
מלבדם, זומנו גם עמיד מחאג'נה, בלם הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, ועטאא ג'אבר מנפצ'י באקו. מחאג'נה וחסן כבר ערכו הופעת בכורה בנבחרת פלסטין בחודש ספטמבר.
אחד משחקניה היהודים של הקבוצה זועם על המהלך של השניים: "אני בהלם מוחלט. מדובר בהחלטה הזויה שלהם בימים מתוחים וכואבים לכל האומה. איך אפשר להיות תושב במדינת ישראל ולייצג את פלסטין בימים מהקשים שידעה המדינה? מה שקרה ב-7 באוקטובר צריך להדליק נורה אדומה לכל השחקנים, ערבים ויהודים כאחד".
מבני סכנין נמסר בתגובה: "נתנו להם את הבחירה והם קיבלו החלטה. אנחנו כאנשי ספורט נשתדל להתמקד בספורט תוך כדי עשייה מקסימלית למען כבוד הדדי כולל ולכידות חברתית כוללת. מתפללים לניצחון מול שווייץ והעפלת הנבחרת שלנו לאליפות אירופה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    וגנץ היה בטקס אזכרה משותף .לשלול לשניהם אזרחות. (ל"ת)
    מיכאל 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עד מתי נתכלב עם תוכן כזה? (ל"ת)
    עמית 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מלא על מלא , דרעי איפה א.תה? תשלחו לו דחוף (ל"ת)
    סימון 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כל מילה בסלע
    אור 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נמשיך להיות בת יענה ולא נאמץ את הגישה של יוסף חדד שמבין את המנטליות נמצא עצמנו בעוד 7 באוקטובר. הגיע העת של מי שמחזיק בתעודת זהות ישראלית ומוצא לנכון להזדהות עם החמאס אזרחותו תשלח
    סגור
  • 6.
    האיש הכי נכון
    יוסף חדד לשלטון 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציוני, חד, עושה. כל מילה שלו בסלע! אדם איכותי, ערכי, אמיץ. צריך לשכפל אותו ולהראות לצעירים מודל להערצה.
    סגור
  • 5.
    איך זה שלא מגרשים תומכי טרור מישראל? (ל"ת)
    ממשלת ימין? הלווו 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודק (ל"ת)
    סתם אחד 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שר התרבות והספורט
    גר 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי זוהר תעורר זה קורה במשמרת שלך
    סגור
  • 2.
    חיבים לבכות על אבדן חיים של חפים מפשע
    גיורא 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שאבדן האזרחים וחילי ישראל זהו אבדן הכואב ביותר והאכזרי ביותר. גםהחמאס הוא בן מות אבל על כולם לבכות ולהצטער על ילדים וזרחים גם בעזה. ילד הוא ילד. אנחנו מבכים את ילדינו ורשאי כל בן אנוש לבכות את הילדים מהצד השני.
    סגור
  • 1.
    שלילת אזרחות למי שתומך בחמס פתרון אוטנטי ...... (ל"ת)
    ט 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור