תקשורת ומדיה

בן כספית על נתניהו וסמוטריץ': "ילכו יחדיו, וייקחו את כולנו איתם"

שר האוצר סמוטריץ' התראיין בחדשות 12 על סירובו לשחרר את כל הכספים הקואליציוניים לצרכי המלחמה, ובן כספית התעצבן: "מה שמעניין אותו זה הישרדות הקואליציה ולשמור על החרדים"
מערכת ice |  4
בן כספית ,בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אורן בו חקון)
העיתונאי בן כספית הגיב הערב (חמישי) לריאיון של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לקרן מרציאנו בחדשות 12, בו נשאל סמוטריץ' על הכספים הקואליציוניים שהוא מסרב לשחרר לצרכי המלחמה.
בציוץ בטוויטר (X) שלול, כתב כספית: "הסיפור של סמוטריץ׳ פשוט: מה שמעניין אותו זה לא המשק, לא הכלכלה ולא המדינה. מה שמעניין אותו זה הישרדות הקואליציה. ככה פשוט. לכן הוא לא יגע בכספים הקואליציוניים מעבר למינימום. כי הוא חייב לשמור על החרדים. וזה גם מתאים לנתניהו. הילכו שניים יחדיו, וייקחו את כולנו איתם".

כן התייחס כספית בציוץ נוסף לשר המשפטים יריב לוין, שתקף את קריאת ח"כ יאיר לפיד להדיח את רה"מ נתניהו בזמן המלחמה. "תקראו את זה כמה פעמים", כתב כספית, "יריב לוין מפרסם הודעה ש'נדרשת אחדות בעם'. האיש שפירק אותנו לגורמים. האיש שלא הסכים לשמוע את האזהרות. האיש שראה מיליונים עוזבים את חייהם הקודמים ונלחמים על הדמוקרטיה. האיש שאמרו לו שזה מסוכן, שזה מפרק את הצבא ואת העם ואת הכלכלה והוא צפצף על הכל. האיש שלא ויתר לפני האסון, לא מוכן לוותר גם היום, אחריו. אז האיש הזה מדבר על אחדות. הוא שני רק לנתניהו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל מילה נכונה (ל"ת)
    משה 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תגובה
    אליריס 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשטן בן כסבית שמה שמחזיק אותו זה ללבות שינאה אז עם הוא חושב כמו המחבלים אז שילך לעזה שם הוא יוכל לגוד יקבל עם חביריו הרבה שטחים לחיות
    סגור
  • 1.
    העיקר שיקחו את הכזבית לכל הרוחות מסית ומדיח שרץ (ל"ת)
    דן 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • לא יקרה. תתפוצץ (ל"ת)
    רוני 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור