תקשורת ומדיה

הפעילה החברתית שהתכתבה עם השרה לשעבר דיסטל: "היא לא מעניינת"

צפו: לאחר שהתפרסמה ההתכתבות בין הפעילה החברתית אור סיונוב עם השרה לשעבר גלית דיסטל בה הביעה דיסטל ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו, התראיינה היום (חמישי) סיונוב בערוץ 12 וסיפרה על כך בהרחבה

מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (חמישי), פורסמה התכתבות בין השרה לשעבר גלית דיסטל עם הפעילה החברתית אור סיונוב, בה הביעה דיסטל את דעתה על התנהלות הממשלה והתנהלותו של רה"מ נתניהו במהלך המלחמה הנוכחית. בריאיון לערוץ 12, סיפרה אור סיונוב על ההתכתבות עם השרה לשעבר שהביעה ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו. 

הפעילה החברתית, אור סיונוב, התראיינה היום בערוץ 12 וסיפרה על ההתכתבות עם השרה לשעבר ואמרה כי: "ההתכתבות הזו פורסמה אצלי בעמוד הפייסבוק מהמילה הראשונה שאי פעם שלחתי לשרה, לחברת הכנסת". בהמשך הריאיון, סיונוב אמרה כי הביקורת של דיסטל על רה"מ נתניהו לא מעניינת אותה: "זה באמת לא מעסיק אותי, כאילו זה לא מעניין, היא לא מעניינת ואני אגיד יותר מזה, גם אני לא מעניינת. מה שמעניין זה המשפחות של החטופים והאחריות שיש לממשלת כישלון הזו להחזיר את האהובים שלהם הביתה וזאת גם הסיבה שפרסמתי את זה". 
כאמור, היום פורסמה ההתכתבות בין הנציגה החברתית אור סיונוב עם השרה לשעבר גלית דיסטל בו הביעה את כאבה על המצב הנוכחי ואף ביקרה את רה"מ נתניהו לאור אירועי הטבח שאירעו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף על ידי מחבלי חמאס. בין היתר כתבה השרה לשעבר דיסטל לאור סיונוב כי "יש לי כעס עצום עליו, זעם ששורף אותי מבפנים, את לא יודעת כמה הוא שבר אותי ואני סותמת את הפה כי כרגע ישראל נמצאת בסכנה קיומית. נתניהו הוא דמות עגולה ומורכבת, הוא לא השטן שאת מתארת אבל הוא גם לא המלאך שאני פעם הערכתי. מורכב, המציאות מורכבת".
עוד הוסיפה, כי לממשלה יש אחריות למלחמה הנוכחית ואמרה כי ימי הממשלה זמניים בהחלט: "בוודאי שיש לנו אחריות. לכן התפטרתי מיד אחרי הכאפה המטלטלת של השבת השחורה. הימים של הממשלה הזאת ספורים, זה ברור לחלוטין. הייתי בטוחה שרה"מ הוא מר ביטחון". לצד התבטאויות אלו כתבה השרה לשעבר כי אין להדיח את רה"מ נתניהו כעת וכי האינטרס הפוליטי העליון שלו הוא להביא ניצחון.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרה בממשלה, אישה מבוגרת - לא מבדילה
    רומי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בין מי בעדה ומי נגדה? איפה שיקול הדעת שלה??
    סגור