תקשורת ומדיה

מרגש: דודו אהרון בשיר חדש לזכר חללי המלחמה

השיר החדש של דודו אהרון, ׳יש עוד עולם׳ - יצא הבוקר (א') לאור והוא נגיש בכל הפלטפורמות. את השיר אהרון מקדיש לכל הקורבנות והחללים של מלחמת 'חרבות ברזל'

מערכת ice | 
דודו אהרון (צילום עומרי לוי)
עם צאת השיר הבוקר אהרון כתב: "השיר מוקדש לכל הלוחמים והלוחמות, אזרחים ואזרחיות אשר הותירו אחריהם גם את אהבתם הגדולה, את הנפש הקרובה ביותר אליהם בעת נפילתם, את זו שתכננו איתה את כל עתידם – את חברתם, בת זוגן". 
בנוסף אהרון ציין כי "השיר הזה מוקדש לכל אחת מכן, הנשים החזקות, מעוררות ההשראה, שכאבכן האישי הפך לנחלת הכלל. אני מחבק כל אחת מכן מכאן, ומקווה שהשיר יגע בכן ויחזק אתכן בימים קשים אלו, אתן כאן להזכיר לנו בכל עת את הגיבורים שאיבדנו״.
מתחילת הלחימה, אהרון לא נח לרגע ונסע להופעות בכל רחבי הארץ על מנת לשמח חיילים ומשפחות אשר מפונות מבתיהם. "אני יוצא לשמח את חיילי צה"ל בצפון ובדרום ואת תושבי הדרום שפונו לערים שונות בישראל. ה' נתן לנו את הזכות להרים את המורל הלאומי", הוא סיפר. 
"אני מקווה לעשות את המירב. אם אני לא מצליח להיענות לכל הבקשות מפאת הלו"ז הצפוף, אני מעביר לקולגות שלי, שגם הם נרתמים. אומנם לא גייסו אותי בצו 8, אבל מבחינתי אני מגויס בצו 8 מלא" כך אמר בראיון ל'מעריב'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה