תקשורת ומדיה

שיא בפניות לעזרה נפשית: אלפי ישראלים זקוקים לתמיכה

יותר מ-2,100 פניות התקבלו במוקד מכבי שירותי בריאות. נתון זה גבוה מצוק איתן ושומר החומות כאחד. לפי החברה, חלה עלייה של 22.5% בצריכת שירותי רפואה דיגיטליים וירידה של 11% במפגשים הפרונטליים עם רופאים בקופות החולים ברחבי הארץ
מערכת ice | 
תרופות למצבי חירום וחרדה - אילוסטרציה (צילום freepik, פלאש 90/ חיים גולדברג)
למעלה מ-2,100 פניות התקבלו עד כה למוקד התמיכה הנפשית של מכבי שירותי בריאות. מדובר בכמות גבוהה יותר ממספר הפניות שהתקבלו בכל מבצע צוק איתן; ובעלייה של 22% בצריכת שירותי רפואה דיגיטליים. 20 ימים מתחילת מלחמת חרבות ברזל ובמכבי מציינים כי יותר מ-2,100 חברי מכבי כבר פנו לקו הסיוע המיוחד לתמיכה נפשית אותו מפעילה מכבי על ידי עובדות ועובדים סוציאליים.
לשם השוואה, במבצע "צוק איתן" פנו למוקד הסיוע במשך 36 ימים 1,950 חברי מכבי, מספר הנמוך ממספר הפניות שהתקבלו במלחמה הנוכחית ב-20 ימי לחימה ובמבצע "שומר החומות" (12 ימי פעילות המוקד) התקבלו 350 פניות. המוקד כמובן ממשיך להיות זמין לחברי וחברות מכבי דרך מוקד מכבי ללא הפסקה במספר 3555*.  

כמו כן, עד כה פנו למרפאות שפתחה מכבי במלונות ברחבי הארץ אלפי מפונים מיישובי הצפון והדרום. המרפאות במלונות ממשיכות לקבל את כלל המגיעים שזקוקים לשירותי רפואה, בין היתר באילת, ים המלח  ותל אביב. נוסף על כך, לפי נתוני מכבי עולה כי קיימת עליה של 22.5% בצריכת שירותי רפואה דיגיטליים במהלך ימי הלחימה לעומת אותה התקופה אשתקד, ובהתאם ירידה של 11% במפגשים הפרונטליים של חברות וחברי מכבי במרפאות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה