תקשורת ומדיה

הנשיא הרצוג בחשיפה מטלטלת: חמאס תכנן להשתמש בציאניד נגד אזרחים

נשיא המדינה בוז'י הרצוג, חשף בראיון שהעניק לרשת סקיי ניוז כי חמאס כנן להשתמש בנשק כימי כנגד אוכלוסייה אזרחית: "התקן USB שנמצא על מחבלי חמאס מוכיח שארגון הטרור הרצחני תכנן להשתמש בציאניד כנגד אוכלוסייה אזרחית, בדיוק כפי שפועל ארגון הטרור אל-קאעידה"
מערכת ice | 
נשיא המדינה בוז'י הרצוג (צילום יוטיוב/ Sky News)
היום (שני) החל יומה ה-17 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים עם מתקפת הפתע האכזרית של חמאס על ישובי ומוצבי הדרום בישראל. למעלה מ-5,000 בני אדם פונו לבתי החולים במהלך המלחמה, בעוד 212 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה נכון לרגע זה.
ככל שעובר הזמן התכנון של המחבלים שנכנסו לישראל ממשיך להתבהר, כאשר נשיא המדינה בוז'י הרצוג, חשף בראיון שהעניק לרשת סקיי ניוז כי חמאס כנן להשתמש בנשק כימי כנגד אוכלוסייה אזרחית.
בראיון שהעניק לסקיי ניוז חשף הרצוג: "התקן USB שנמצא על מחבלי חמאס מוכיח שארגון הטרור הרצחני תכנן להשתמש בציאניד כנגד אוכלוסייה אזרחית, בדיוק כפי שפועל ארגון הטרור אל-קאעידה".
הנשיא הוסיף ואמר כי "זהו חומר שנמצא על גופתו של אחד מאותם מחבלים סדיסטים. זה חומר של אל-קאעידה, חומר רשמי של אל-קאעידה. אנחנו מתמודדים עם דאעש, אל קאעידה וחמאס - אלה הפנים של הארגונים שאיתם אנו מתמודדים. בחומר הזה היו הוראות איך לייצר נשק כימי".
הרצוג המשיך וסיפר כי "מה שמדינת ישראל חוותה זה רוע טהור, שנדרש לעקור מהשורש. ולמול הרוע הזה - אנחנו עדים לאנשים מסביב לעולם שתומכים בטרור הזה, אנחנו רואים אותם בהפגנות בלונדון ובמקומות נוספים בעולם - למה אתם תומכים ברוע? מה עומד מאחורי זה? האם אתם באמת מאמינים שבני אדם צריכים לעבור עינויים? אזרחים או נשים בהריון? קשישים עם דמנציה? אנשים שעשו רק טוב".
לסיום אמר הרצוג: "תנו לי לספר לכם סיפור. משפחות הישראליות בגבול רצועת עזה הן התומכות הגדולות ביותר בשלום עם הפלשתינים. הן סיפרו לי על אב שנשאר לבדו, כי בזמן שהוא הלך להגן על היישוב שלו - אשתו וילדיהם נחטפו לעזה בידי מחבלים, בלי שהוא יודע היכן הם נמצאים. וזו רק דוגמה אחת שממחישה את המציאות הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה