תקשורת ומדיה

שמרו את המספר: הקו החם שיפעל בימי המלחמה

עמותת אנוש לבריאות הנפש פותחת מוקד שיציע תמיכה וסיוע לקהל הרחב, כולל בני נוער וצעירים. הקו יפעל בימי ראשון עד חמישי לאורך שעות היום והפניות ינותבו לאנשי מקצוע במידת הצורך
מערכת ice | 
מוקד חירום (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, עטיה מוחמד)
עם גילוי ממדי אסון מלחמת "חרבות ברזל", ובעקבות זאת ההבנה כי אנשים רבים נמצאים במצוקה נפשית, חווים תחושות של חרדה, לחץ ואי ודאות, אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, פותחת לראשונה קו תמיכה וסיוע לקהל הרחב, בו ניתן לשתף, להתייעץ ולקבל אוזן קשבת מאנשי הטיפול של העמותה. 
עמותת אנוש היא הארגון המוביל והגדול בישראל המעניק שירותי מניעה, טיפול ושיקום לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, לבני משפחותיהם ולבני נוער ולצעירים. בקו תינתן תמיכה לקהל הרחב, לבני משפחה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני נוער ולצעירים. הקו פועל במהלך השבוע בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-19:00 במספר 074-7556155. הפניות ינותבו לאנשי ונשות מקצוע בהתאם לצורך. 
בתוך כך, עמותת עזר מציון הודיעה על מספר טלפון ייעודי אליו בני הגיל השלישי ומשפחותיהם יוכלו להתקשר על מנת לקבל שירות במגוון נושאים במהלך ימי המלחמה. בין היתר, הקו יספק מענה בנושאי הסעות, ייעץ לבני משפחה של חולי דמנציה ויציע עבורם תמיכה בשינוע מזון ותרופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה