תקשורת ומדיה

שלמה קרעי משיב מלחמה: "פוסט ציוניים, על אפם ועל חמתם"

שר התקשורת חטף מעיתון "הארץ" בעקבות שדרוג התשתיות ביו"ש וביישוב היהודי בחברון, ולא נשאר חייב: "נמשיך לחבר את ישראל כולה, בדגש על הנגב והגליל, יהודה ושומרון"
דוד זולדן | 
שלמה קרעי, בניין הארץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, Magma Images)
שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי מהליכוד תוקף את ענת קם ועיתון "הארץ" אחרי שחטף ביקורת בעקבות המהלך של השר לשדרוג התשתיות בקרב היישוב היהודי בחברון: "בעיתון הארץ לא התלהבו מכך שחיברנו אתמול את עיר האבות לסיבים, בפעולה היסטורית ובזמן שיא של חודשיים".
עוד ציין קרעי כי: "על אפם ועל חמתם של עיתון 'הארץ' וכתביו הפוסט ציוניים, נמשיך לחבר את ישראל כולה, בדגש על הנגב והגליל, יהודה ושומרון ובירתנו ירושלים".
ענת קם פרסמה היום טור ב"הארץ" וכתבה בין השאר כי: "אתמול הודיע משרד התקשורת בחגיגיות על השלמת פריסתם של הסיבים האופטיים ביישוב היהודי בחברון. באירוע בנוכחות שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, ושרת ההתיישבות והתשתיות הלאומיות, אורית סטרוק, שגם מתגוררת בשכונה, חנכו השניים פרויקט שהושק לפני חודשיים. השרה סטרוק לא בחלה בחנפנות א־לה מירי רגב, באומרה לקרעי, "רכשת לך תואר ד"ר נוסף: ד"ר לאהבת הארץ, לירושת הארץ, ד"ר לשם כבוד באקדמיה להתיישבות, באקדמיה של ארץ ישראל", וקרעי סתם תפס טרמפ על מה שהוגדר כפרויקט הדגל של קודמו בתפקיד, יועז הנדל".

כאמור, שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי ושרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק ציינו אתמול בטקס חגיגי בבית אברהם אבינו בחברון את חיבור העיר לסיבים אופטיים שהחל לפני כחודשיים. חיבור העיר לסיבים הוא תוצאה ראשונה בסדרת יישובים לאחר שקיים פגישות בנושא שר התקשורת עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון ומועצת יש"ע, בו התחייב לקדם אמצעי תקשורת מתקדמים באזורים אלה וביניהם חיבור לסיבים אופטיים.
נכון לסוף יוני 2023 כ-83% ממשקי הבית בישראל מונגשים לסיבים אופטיים והצפי הוא כי עד 2027 לכל משקי הבית בישראל יתאפשר להתחבר לסיבים אופטיים.
שיפור הכיסוי והקליטה הסלולרית לצד אינטרנט מהיר בכל רחבי הארץ הם מהיעדים המרכזיים בתכנית העבודה של משרד התקשורת. כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון האישי, תוך שמירה על ביטחון האזרחים והם נמצאים בראש סדר העדיפויות של צה"ל והמשרד.
 
"נהוג לומר ש'חברון מלשון חיבור' - היום ניתן כבר לומר, גם חברון מתחברת למהפכת התקשורת. אני רוצה להודות לשרה סטרוק, שתורמת ופועלת רבות למען ההתיישבות ולמען ארץ ישראל. יחד, ובשיתוף פעולה בין המשרדים, נוביל בעז"ה לבשורות טובות לעתיד ההתיישבות".
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק הוסיפה "בימים אלה, כשאויבינו מנסים ברשעות ובאכזריות לעקור אותנו מכאן, הממשלה שלנו פועלת ותפעל לחיזוק האחיזה שלנו, להעמקת השורשים שלנו במקום הזה, ולפעמים כדי להעמיק שורשים - צריך גם לפרוס סיבים אופטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה