תקשורת ומדיה

גלובס סירב 'להשחיר' את הכותרת? "שער גלובס לא למכירה"

העורכת הראשית של גלובס, נעמה סיקולר, התייחסה לכך שהעיתון שלה היה מהבודדים שלא פרסמו את מודעת מחאת ההייטקיסטים השחורה בבוקר שלאחר השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות: "פנו אלינו וביקשו הצעת מחיר, השבנו שהשער אינו למכירה"
מערכת ice |  2
גלובס (צילום Magma Images)
יותר מיממה חלפה מאז כותרות העיתונים 'הושחרו' בבוקר שלאחר השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות והפגנות הענק שכללו עימותים קשים בין המשטרה לבין מפגינים שהגיעו בעקבות אותה השלמת חקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, אך המהלך בו ראשי מחאת ההייטקיסטים רכשו והציבו מודעה שחורה בכותרת הראשית של מרבית העיתונים המרכזיים בישראל ממשיך לעורר סערה.
נעמה סיקולר, העורכת הראשית של 'גלובס', התגאתה בכך שהעיתון שלה לא הסכים למכור את הכותרת הראשית לטובת המודעה השחורה של ראשי מחאת ההייטקיסטים וכתבה בטוויטר כך: "שער גלובס לא למכירה. לשואלים: פנו אלינו וביקשו הצעת מחיר. השבנו שהשער אינו למכירה. זו לא הייתה הפעם הראשונה שקיבלנו פניות מגורמים מסחריים או פוליטיים ובכל פעם סירבנו. לסיום הדיון: משרד הפרסום שחתום על המודעה פנה למחלקה המסחרית שלנו. בשיחה שקיימנו הערב עם דוברת מחאת ההייטקיסטים הוא אישר את הפרטים והיא אמרה שלא ידעה. היא גם הבטיחה לפרסם הבהרה ואז נעלמה. לילה טוב לכולם".

עורך וואלה ברנז'ה ומגיש 103FM, דוד ורטהיים, הגיב לכך בהומור וכתב: "ממחאת ההייטקיסטים נמסר בתגובה כי "אנחנו מלאי הערכה לגלובס אבל מכיוון שזה עיתון ערב הוא לא היה רלוונטי למודעה הספציפית הזאת. מעולם לא יצאה בקשה מאצלנו להצעת מחיר עבור המודעה הזאת ובוודאי שלא התקבלה אחת״. תבחרו אתם למי להאמין".
בעלת השליטה ב'גלובס' והמוציאה לאור של העיתון, אלונה בר און, הגיבה לטענות וכתבה: "רואה שיש טענה שלא פנו אלינו. מעבר לכך שזה לא נכון, זו טכניקה נמוכה לזריית חול על השאלה האמיתית שהיא האם לגיטימי למכור שערי עיתון תמורת כסף. ולא משנה למי. אנחנו בגלובס חושבים שלא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוזרים שם בגלובס; אף אחד לא רצה לפרסם את המודעה הזו שם
    דוד 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא רצה לפרסם את המודעה הזו בגלובס והם עושים גזלייטינג מטורף; מסכן מריוס נכט
    סגור
  • 1.
    עיתון בינוני שלא מחדש. המתחרים אוכלים אותו
    טל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עסוקים לקשור לראשם כתרים.
    סגור