תקשורת ומדיה

אופירה אסייג זועקת: "עוברת התקפות חסרות תקדים"

על רקע ישיבת השרים הסוערת בה התעמתו השרים עם היועמ"שית גלי בהרב מיארה וקראו לפיטוריה בטענה כי היא פועלת נגד הממשלה וניגוד עניינים, אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה והרדיו, אופירה אסייג, יצאה להגנתה של היועמ"שית: "אני מחבקת אותך מרחוק, אני מחזקת אותך, את עוברת התקפות חסרות תקדים ועומדת בהן בגאון"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בעקבות ישיבת שרים הסוערת אמש (ראשון) עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר בתגובה: ״יצא המרצע מן השק, ההפיכה המשטרית חיה ובועטת. בכל צעד הממשלה רק מלבה את אש המחאה. שרק יעזו״. כמו כן, גם מגישת הטלוויזיה והרדיו, אשת התקשורת אופירה אסייג, יצאה להגנתה של היועמ"שית.
אסייג כתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם כך: "גלי בהרב מיארה, אני מחבקת אותך מרחוק, אני מחזקת אותך, את עוברת התקפות חסרות תקדים ועומדת בהן בגאון. וזו דעתי: בביטחון בביטחון".
כאמור, התגובה של תנועת המחאה הגיעה לאחר ישיבה קודחת במיוחד, בה השרים התעמתו עם היועמ"שית ואף קראו לפיטוריה. בציטוטים שנחשפו הערב על ידי כתב N12 ירון אברהם, נשמע שר המשפטים יריב לוין בישיבה, שהתעסקה באכיפת המשטרה בהפגנות נגד הרפורמה, אומר: "נזכרתי שבמשך חודשים ארוכים גברתי מונעת, תוך ניצול לרעה של הסמכות שלה, את הגשת התזכיר של הצעות החוק שנוגעות לרפורמה ואיננה מאפשרת, לא לי ולא לממשלה, להביא הצעת חוק בפני הכנסת, רק משום שדעתה שונה או כי זה לא מוצא חן בעיניה. אני נזכר שגברתי נשאה נאום תקיף כנגד המדיניות הזאת של הממשלה וכנגד הרפורמה המשפטית... אני שואל את גברתי, האם זה לא מעורר קושי רב?".

לאחר מכן נשמעת שרת התחבורה מירי רגב אומרת: "זאת בדיוק הסיבה לפטר את היועמ"שית. אני לא מבינה למה מחכים...". ראש הממשלה בנימין נתניהו נשמע מתערב בסוף ואומר לשרים: "תודה רבה, תודה רבה, אני מבקש להימנע. באמת להימנע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היום יומולדת אופי-רע מה ניתן לה מתנה-בובה בדמות א. ברק (ל"ת)
    שמחה 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ותחליף את החמור באתון
    ZB 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה למלכות השמאל
    סגור