תקשורת ומדיה

גלית דיסטל מכריזה מלחמה נגד העיתונאים הזרים בישראל

שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן פותחת חזית מול העיתונאים הזרים בישראל בעקבות הצעד המתריס של התאחדות העיתונאים הזרים בישראל (FPA) שפרסמו מכתב נזיפה. השרה דיסטל: "המאבק נגד הסיקור המוטה והשקרי רק החל"

דוד זולדן |  3
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן יוצאת במאבק מול העיתונאים הזרים בישראל בעקבות הצעד המתריס של התאחדות העיתונאים הזרים בישראל (FPA) שהוציאו מכתב נזיפה ובין שורותיו בקשה להסיר סרטון שפרסם המשרד ברשתות החברתיות.
בסרטון שפורסם, תקף משרד ההסברה את "הסיקור העולמי המוטה" על לרצח בנות משפחת די. השרה דיסטל-אטבריאן עדכנה כי המאבק נגד הסיקור המוטה והשקרי רק החל ובמכתב ששיגרה מועצת המנהלים של התאחדות העיתונאים הזרים, התייחסה המועצה לסרטון ולציוץ של השרה דיסטל-אטבריאן, שכלל שימוש במילה 'מזויף' "כדי לתאר את הסיקור של כלי תקשורת בין-לאומיים מובילים ובהם הניו יורק טיימס, BBC, CNN, רויטרס ו-AP".‏
"במונח 'מזויף' לתיאור העיתונות נעשה שימוש לעתים קרובות בידי ממשלות פחות דמוקרטיות ברחבי העולם",  במכתבה הדגישה דיסטל כי: "השפה הזו מערערת את ערכי הדמוקרטיה והעיתונות החופשית, ועלולה לסכן כתבים בישראל שנתקלים יותר ויותר בעוינות מצד חלקים מהציבור".
"אנחנו מודאגים מאוד מכך שלשכת העיתונות הממשלתית, שהקלה על עבודתנו בישראל, משחקת תפקיד בסרטון הזה. אנחנו מברכים על ביקורת הוגנת על סיקור חדשותי, ודוגמות בסרטון של כותרות מתוקנות, רק ממחישות את המחויבות של אמצעי התקשורת הללו לסיקור הוגן. אנו מבקשים להסיר את הסרטון, בדיוק כפי שמשרד החוץ הסיר סרטון מיוני 2015 שלעג לעיתונות הזרה. נשמח על ההזדמנות לפגוש את השרה דיסטל אטבריאן כדי לדון בעבודתנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא צודקת לחלוטין ראיתי את הסרטון, מומלץ (ל"ת)
    אמיר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שרה
    יורם 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלק שרה שרה לעיניני ביבסטים
    סגור
  • 1.
    היא כל כך הזויה האישה הזאת אבל במקרה הזה היא צודקת.
    אישה עם אלרגיה אליה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנות די בליבי לעד
    סגור