תקשורת ומדיה

חצרוני נגד פמיניסטיות: "למי אכפת מנשים שמסרבות להכין קבב?"

הפרופסור השתתף בהפגנה כנגד הרפורמה המשפטית בקפלן אמש ולטענתו התאכזב ממה שראה: "אם זה יימשך ככה, בעוד חודש אפשר יהיה להעביר את ההפגנה מרחוב קפלן לסמטה אלמונית ועדיין יישאר מקום ריק"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום טוויטר @AmirHetsroni)
הפרופסור אמיר חצרוני מאוכזב. הוא השתתף בהפגנה התורנית כנגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה אמש (מוצ"ש) ברחוב קפלן בתל אביב והיה עד שם למספר דברים שלא היו לרוחו: המספר הפוחת של כמות המשתתפים, העובדה שהמארגנים לא מזמינים אותו לשאת דברים וגם המייצגים הפמיניסטים, שלטענתו הם חסרי טעם.
כך צייץ הפרופסור: "עוד הפגנה סופר-כושלת. כשלא מזמינים אותי לנאום, הקהל מצביע ברגליים! אם זה יימשך ככה, בעוד חודש אפשר יהיה להעביר את ההפגנה מרחוב קפלן לסמטה אלמונית ועדיין יישאר מקום ריק. בתמונה - אני ליד מיצג פמיניסטי חסר פואנטה. למי איכפת מנשים שמסרבות להכין קבב לבעל והוא מוריד להן פליק? איך זה קשור לשמחה רוטמן ויריב לוין?".
מוקדם יותר, חצרוני התייחס לתקרית המגפון של שמחה רוטמן: "לשמחה רוטמן יש אינסטינקטים של פושע מלחמה כפירניק, אחד שמפרק את הצורה לילד פלסתינאי שמעז לומר לו לתוך האוזן את האמת על הכיבוש, למרות שהוא היה בסך הכל משגיח כשרות. כל הכבוד, שמחה!". בהמשך, הפרופסור הוסיף תיקון לציוץ הזה: "תיקון קטן: מש"ק דת ולא משגיח כשרות, למרות שמש"קי הדת הם גם משגיחי כשרות בפועל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק לגמרי
    אנונימי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילה במילה, פמיניזם, כהניזם ובאופן כללי המצב של המדינה הזאת בקרקע
    סגור