תקשורת ומדיה

חיים לוינסון סופד: "רוח שנשבה 82 שנים והגיעה הבוקר לקיצה"

עיתונאי "הארץ" ספד לאביו של מנהל חטיבת חדשות בתאגיד כאן, ברוך שי, אשר הלך לעולמו בגיל 82. ברוך הגיב: "אבא שלי היה מתעצבן מהשאלות שלו, אבל אהב מאוד לארח אותו"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון, ספד אמש (חמישי), לאביו של הקולגה וחברו הטוב ברוך שי, אשר מכהן כמנהל חטיבת חדשות בתאגיד כאן.
כך כתב לוינסון: "בלילה, נפטר יצחק (זאכי) שי שבע, אביו של חברי הטוב שנים רבות, ברוך שי. לפני שנים רבות, כאשר עשיתי צעדי הראשונים בתל אביב, לילות השבת היו שונים ומנוכרים לי מעיר הולדתי ירושלים. ומהר מאוד מצאתי בית אצל הורי זאכי ומזל בבת ים, אליהם נסענו לאכול, לעשות קידוש ולצפות באולפן שישי.
זה היה בניין דל, אבל כל הבניינים בקהיר הם בניינים דלים. אותי זה עניין יותר ממנו. משעלה ארצה, לא אהב לשמוע יותר דבר על מצרים. הוא תיעב את המקום הזה ואת ההתנכלויות מהם סבל שם כיהודי. ושם בשוק, בקיץ של 2013, דמיינתי את הנחישות והקהילתיות שאפשרו לשרוד במציאות הזאת. וזה היה הרכוש היחיד שאיתו הגיע לארץ ישראל, רכוש שהוא רוח. רוח שנשבה 82 שנים והגיעה הבוקר לקיצה. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".
שי העריך והתרגש מדבריו אלו של לוינסון, שיתף את ציוצו וכתב: "חיים מתאר ברגישות ובדיוק רב את לילות שבת במשפחת שי לפני עשור ושניים. אבא שלי היה מתעצבן מהשאלות שלו, אבל אהב מאוד לארח אותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוח של שטן
    דידי ימין 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה רוח של שינאה למולדת וליושבים בא רואים מה יצא מהרוח הזו רק שינאה ותככים עדיף שלא היתה נושבת
    סגור