תקשורת ומדיה

בן גביר והג'יהאד על הכוונת: נחשף דף המסרים של הליכוד

דף המסרים של הליכוד מציב את בן גביר ובנט לצד הג'יהאד האיסלאמי אבל גם ליד קרפור וחוק חינוך חינם לגילאי 0-3     
דוד זולדן |  1
צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, shutterstock, יונתן זינדל, גילי יערי
נחשף דף המסרים ששוגר לחברי הכנסת והשרים בליכוד. הדף מכיל מסרים בסוגיות הביטחון, הכלכלה ומתמקד בעיקר בשר איתמר בן גביר.
בסוגיה הביטחונית הונחו חברי הכנסת והשרים בליכוד להעביר מסרים על כך שמדינת ישראל בעיצומה של המערכה וגובה מחיר כבד מהג'יהאד האיסלאמי.
בהקשר של המבצע נכתב כי: "מבצע מגן וחץ מחזק דרמטית את ההרתעה הישראלית מול כלל ארגוני הטרור. בזכות יכולות מודיעיניות ומבצעיות חדשות אנחנו מייצרים משוואה חדשה: אנחנו רואים אותם בכל מקום, הם לא יכולים להתחבא, ואנחנו בוחרים את המקום והזמן לפגוע בהם".
עוד נכתב בהקשר של המבצע בעזה: "שלושת הסיכולים בוצעו במקביל, בשלושה מוקדים שונים ותוך שניות. פגענו במערך הנ"ט שלהם, במחסני תחמושת, ובמפעלי יצור רקטות. בחודשים האחרונים סיכלנו כ-120 מחבלים. צה"ל, השב"כ וזרועות הביטחון עובדים בשת"פ מלא כדי להשיג את התוצאות האלו. אנו מודים לאזרחים על האמון ושיתוף הפעולה, אנא הקפידו על הנחיות פיקוד העורף".
בסוגיית השר בן גביר הונחו נציגי הליכוד להדגיש כי "ראש הממשלה נתניהו הנחה את גורמי הביטחון להכין מבצע לחיסול המחבלים כבר ביום בו נורו הרקטות על יישובי עוטף עזה לפני שבוע. ראש הממשלה נקט במדיניות סיכולים לכל אורך הקדנציות שלו. השיקולים היחידים לגבי תזמון ואופי המבצע היו אך ורק שיקולים ביטחוניים ומבצעיים".
 
בסוגיית ביטחון הפנים נכתב: "אנו מקימים את המשמר לאומי והוספנו מיליארדי שקלים לתקציב משטרת ישראל לטובת הגדלה דרמטית של מספר השוטרים".
על הצניחה בסקרים נכתב: "הממשלה הזו תשלים את ימיה ולכן הסקרים האלו לא רלוונטיםי. לא הייתי ממהר להדפיס פתקי הצבעה. אנחנו רק בארבעת החודשים הראשונים של הממשלה ואת התוצאות של המהלכים שאנו מבצעים היום, הציבור ירגיש בהמשך".
בהיבט הכלכלי נכתב: "כניסת רשת קרפור לישראל היא בשורה עצומה לאזרחי ישראל, ומהווה צעד ענק במלחמה ביוקר המחיה ופתיחת המשק לתחרות. בקרוב יכנסו רשתות בנ"ל נוספות. בחודשים האחרונים הובילו שר הכלכלה ברקת וראש המשלה נתניהו, מהלך להשוואת התקינה הישראלית לתקינה האירופאית. מה שטוב לאירופה- טוב לישראל".
 
עוד נכתב כי: "השוואת התקינה תביא לביטול מיידי של תקנים ורגולציה מיותרים ותוריד את המחירים למאות מוצרים בעשרות אחוזים. אין אזרח שלא ירגיש הקלה בכיס. מדובר בחיסכון של מאות שקלים ואלפי שקלים לחודש".
עוד צוין כי: "ממשלת ישראל בראשות ראש הממשלה נתניהו מחויבת להילחם ביוקר המחיה, עושה ותעשה בעתיד הקרוב צעדים נוספים שיסייעו לכל אזרחי ישראל".
נציגי הליכוד נדרשו להכחיש את הקשר של ממשלת בנט-לפיד להגעת קרפור לישראל: "לא נכון. בניגוד לנטען, ממשלת בנט-לפיד לא איפשרה הסרת חסמים והמגעים עם קרפור לכניסתה- נעצרו. רק כעת, עם השוואת הרגולציה הישראלית לאירופאית, התאפשרה כניסת הרשת לישראל".
 
בנוגע לחינוך חינם בגילאי 0-3 נכתב: "התחלנו את תכנית חינוך חינם מגיל 0 עד 3 באמצעות מענק של כמעט 1000 ש"ח לילד במשפחות שבהן שני ההורים עובדים ומיליארדים רבים להקמת גני ילדים נוספים".
בסוגיית יוקר המחיה נכתב: "מנענו את עליית מחירי הדלק, הפחתת מחירי החשמל והמים, ביטול מכסות על עשרות מוצרי צריכה, הכנסת רשתות שיווק בינלאומיות להגדלת התחרות והורדת מחירים, הוספת נקודות זיכוי מס וחתימה על הסכם היסטורי עם ההסתדרות".
בנושא התחבורה נכתב: "בתחבורה הציבורית עשינו מהפכת מחירים: - נסיעות חינם לאזרחים ותיקים וחיילים משוחררים, הנחות לבעלי מוגבלויות, 50% הנחה לתושבי הפריפריה ועוד".
בתחום המדיני נכתב: "פתיחת טיסות מעל עומאן, קידום פטור מוויזות לארה"ב, חתימה על הסכם סחר חופשי עם איחוד האמירויות הערביות ועם ויאטנם, חנוכת שגרירות חדשה בטורקמניסטן - על גבול איראן, חיזוק היחסים עם טורקיה (כולל משלחת חילוץ), פתחנו גם את שגרירות צ'אד בישראל, פתרנו את משבר המשלחות מול פולין, והבאנו עידן חדש ביחסים עם אזרבייג'ן. נעביר תקציב וחוק הסדרים שיורידו את יוקר המחייה. את כל זה השגנו ב-4 חודשים וזאת רק ההתחלה".
בסוגיית הכספים הקואליציוניים וההקצאות השמנות לחרדים נכתב: "בניגוד לממשלה הקודמת, אנחנו לא נתנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים ללא פיקוח, אלא השווינו את תנאי החינוך הבסיסיים לילד חרדי, חילוני ודתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה השקיפות??
    אמינות לא מילה גסה 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך דף מסרים? רק שקרנים שמסתירים את האמת.
    סגור