תקשורת ומדיה

הכתב הצבאי זועם: "לא קודם כי הוא לא בקליקה הנכונה"

אין כניסה לכומתות סגולות במטכ"ל? תא"ל עופר וינטר לא קודם בסבב המינויים ועשוי לפרוש, אם לא ימונה למזכיר הצבאי לרה"מ. יוסי יהושע: "להרצי היתה הזדמנות לתקן את העוול"
מערכת ice |  1
עופר וינטר (צילום מרים אלסטר פלאש90)
מפקד אוגדה 98 תא"ל עפר וינטר נוכח לדעת אמש (רביעי) כי לא קודם בסבב המינויים המטכ"לי של הרמטכ"ל הרצי הלוי. בנוסף, מי שכיהן אחריו כמח"ט גבעתי, ירון פינקלמן, ימונה לאלוף פיקוד הדרום ויעלה לדרגת אלוף בעוד וינטר אולי יישאר תא"ל.
הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות יוסי יהושע ביקר את המהלך של הרמטכ"ל וכתב, "וינטר הוא קצין מצטיין, סוס דוהר, נועז שבניגוד לאחרים הוכיח עצמו בשדה הקרב. איזנקוט ייבש אותו שלא בצדק ולהרצי היתה הזדמנות לתקן את העוול. הוא בדיוק מה שחסר למטכ"ל האפור הזה שחלקם עם תקלות חמורות כמו תאונות אימונים קודמו כי הם בקליקה הנכונה. במה הם טובים ממנו?"

וינטר כזכור עלה לכותרות לראשונה במבצע צוק איתן כאשר כתב לחיילי חטיבת גבעתי בפיקודו "דף מפקד לקרב" ובו אלמנטים דתיים. דף המפקד פורסם באמצעי התקשורת ועורר דיון בנושא מקומה של הדת והאמונה בצבא.
יהושע הגיב למי שביקר את וינטר כי "אם פותחים פנקסנות עם וינטר אפשר לפתוח הכל עם כולם."
בסבב המינויים שייכנס לתוקף בחודשים הקרובים ימונה אלוף אליעזר טולדנו לתפקיד ראש אגף אסטרטגיה ואיראן; תא"ל ירון פינקלמן ימונה לאלוף פיקוד הדרום; תא"ל נמרוד אלוני, ימונה לתפקיד מפקד פיקוד העומק ומפקד המכללות הצבאיות; תא"ל דוד זיני ימונה למפקד פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה ומפקד הגיס המטכ״לי; תא"ל אייל הראל ימונה לתפקיד ראש אגף התכנון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם/קצין לא ראוי
    הייתי חייל שלו 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי תחת פיקודו 3 שנים, תמיד היה איתו בעיות ובעיקר ביחסי אנוש, גם בתור מוביל הרבה חיילים היו שואלים שאלות לגביו. לא יודע אם זה קשור לקליקה כזו או אחרת הוא פשוט אדם לא ראוי בכלל לפקד על חיילים נקודה. הוא בצבא בגלל האגו הפרטי שלו בלבד
    סגור